Economie » Marketing / Publicitate

Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice - Muresan Laura

Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte...

Autor: Muresan Laura
Nr. pagini: 200 / An aparitie: 2010 / Editura: CH Beck

Comportamentul responsabil social este un concept mai complex, care include, pe langa responsabilitatea etica, responsabilitatea economica, responsabilitatea juridica, responsabilitatea filantropica si responsabilitatea ecologica.Lucrarea ?Etica si... detalii carte...

Pret: 33,16 lei
Comanda acum "Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice - Muresan Laura" la pretul de 33,16 lei
Profesionist in vanzari. Editia a III-a - Nido R. Qubein

Profesionist in vanzari. Editia a III-a

Autor: Nido R. Qubein
Nr. pagini: 232 / An aparitie: 2010 / Editura: Curtea Veche

O cariera in vanzari poate fi calea spre o viata imbelsugata sau drumul spinos catre o viata plina de frustrari. Depinde doar de dumneavoastra! Rezultatul nu are nimic de-a face cu norocul. Dar tine in intregime de felul in care ganditi si va... detalii carte...

Pret: 11,31 lei
Comanda acum "Profesionist in vanzari. Editia a III-a - Nido R. Qubein" la pretul de 11,31 lei
Cum sa scrii reclame de succes - Dominic Gettins

Cum sa scrii reclame de succes

Autor: Dominic Gettins
Nr. pagini: 216 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica

Invata regulile nescrise ale copywritingului - Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o - ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca oamenii - dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt... detalii carte...

Pret: 37,00 lei
Comanda acum "Cum sa scrii reclame de succes - Dominic Gettins" la pretul de 37,00 lei
Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci - Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster

Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

Autor: Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2011 / Editura: Polirom

Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei de... detalii carte...

Pret: 26,55 lei
Comanda acum "Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci - Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster" la pretul de 26,55 lei
Stiinta Influentarii - Kevin Hogan

Stiinta Influentarii

Autor: Kevin Hogan
Editura: Amaltea

Influentarea era candva o arta. Acum, datorita lui Kevin Hogan, a devenit o stiinta. Autorul este un expert recunoscut in domeniul persuasiunii, iar aceasta carte este Graalul influentarii in noul mileniu. Vreti ca interlocutorul sa va raspunda... detalii carte...

Pret: 22,00 lei
Comanda acum "Stiinta Influentarii - Kevin Hogan" la pretul de 22,00 lei
Tehnici comerciale moderne - Virgil Adascalitei

Tehnici comerciale moderne

Autor: Virgil Adascalitei
Nr. pagini: 180 / An aparitie: 2006 / Editura: Uranus
Pret: 16,57 lei
Comanda acum "Tehnici comerciale moderne - Virgil Adascalitei" la pretul de 16,57 lei
Publicitatea eficienta. Notiuni fundamentale - A.D. Farbey

Publicitatea eficienta. Notiuni fundamentale

Autor: A.D. Farbey
Nr. pagini: 224 / An aparitie: 2005 / Editura: Niculescu

Instrument absolut indispensabil pentru orice firma aflata in cautarea succesului, publicitatea isi afla in lucrare o sursa de inspiratie pentru noii pionieri ai domeniului, lasand de o parte teoriile existente si urmarind sa-i inarmeze cu multa... detalii carte...

Pret: 15,53 lei
Comanda acum "Publicitatea eficienta. Notiuni fundamentale - A.D. Farbey" la pretul de 15,53 lei
In cautarea profitului - Ghid esential pentru atingerea succesului in vanzari si marketing - Christine Harvey si Bill Sykes

In cautarea profitului - Ghid esential pentru atingerea...

Autor: Christine Harvey si Bill Sykes
Nr. pagini: 264 / An aparitie: 2010 / Editura: Curtea Veche

Aceasta carte are efectul unei forte motrice pentru tot ceea ce inseamna marketing, acoperind o gama extinsa de subiecte - de la analiza situatiei curente a companiei pana la implementarea unui nou plan de afaceri si de la controlul managerial pana la... detalii carte...

Pret: 24,70 lei
Comanda acum "In cautarea profitului - Ghid esential pentru atingerea succesului in vanzari si marketing - Christine Harvey si Bill Sykes" la pretul de 24,70 lei
Marketingul in era digitala -  Philip Kotler , Dipak C. Jain , Suvit Maesincee

Marketingul in era digitala

Autor: Philip Kotler , Dipak C. Jain , Suvit Maesincee
Nr. pagini: 200 / An aparitie: 2009 / Editura: Meteor Press

"De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, autoritatea suprema in domeniul marketingului." - Howard Rothman, Amazon.com   Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza... detalii carte...

Pret: 42,75 lei
Comanda acum "Marketingul in era digitala -  Philip Kotler , Dipak C. Jain , Suvit Maesincee " la pretul de 42,75 lei
Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica - Claude Hopkins

Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica

Autor: Claude Hopkins
Nr. pagini: 248 / An aparitie: 2007 / Editura: Editura Publica

Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. - Acest volum contine cele doua carti de referinta. Publicitate... detalii carte...

Pret: 30,40 lei
Comanda acum "Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica - Claude Hopkins" la pretul de 30,40 lei