carte sau publicatie
pe cartea.ro
Economie » Marketing / Publicitate
![]() |
Branduri senzorialeAutor: Martin LindstromNr. pagini: 304 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi - Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul - in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri - senzoriale expune programul inovator al... detalii carte... |
Pret: 47,00 lei
|
![]() |
Cum sa invingi obiectiile clientilorAutor: Aguilar MichaelNr. pagini: 208 / An aparitie: 2010 / Editura: CH Beck Este prea scump! Nu ma intereseaza! Sunt foarte satisfacut de furnizorul meu actual!...Cum sa contracarati obiectiile clientilor dvs.?Aceasta noua editie, in intregime actualizata si imbogatita cu noi obiectii, va pune la dispozitie cele mai bune... detalii carte... |
Pret: 28,40 lei
|
![]() |
Strategii de marketing bancarAutor: Iuliana Cetina , Emanuel OdobescuNr. pagini: 208 / Editura: Editura Economica |
Pret: 19,95 lei
|
![]() |
Traversarea abisuluiAutor: Geoffrey A. MooreNr. pagini: 304 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica Traversarea abisului este cel mai bine vandut ghid ce ofera - un plan nou de joc in marketingul industriilor high-tech. Traversarea - abisului a devenit o carte sfanta cu privire la promovarea produselor - de ultima tehnologie pe piete din ce in ce mai... detalii carte... |
Pret: 47,00 lei
|
![]() |
Pozitionarea, Lupta pentru un loc in mintea taAutor: Al Ries, Jack TroutNr. pagini: 282 / An aparitie: 2004 / Editura: BrandBuilders Un concept care a schimbat modul in care facem marketing si advertising - "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care - le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." - SPENCER JOHNSON, autor al cartii... detalii carte... |
Pret: 42,75 lei
|
![]() |
Marketing - Teorie si AplicatiiAutor: Silvia OlaruNr. pagini: 390 / An aparitie: 2007 / Editura: Lumina Lex |
Pret: 23,75 lei
|
![]() |
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si...Autor: Hamish Pringle, Peter FieldNr. pagini: 368 / An aparitie: 2011 / Editura: Polirom Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre -... detalii carte... |
Pret: 37,95 lei
|
![]() |
Cercetari de marketingAutor: Iacob CatoiuNr. pagini: 664 / An aparitie: 2002 / Editura: Uranus |
Pret: 30,03 lei
|
![]() |
Marketing direct pe intelesul tuturorAutor: Drayton BirdNr. pagini: 480 / An aparitie: 2007 / Editura: Editura Publica Scrisa in 1982, Marketing direct pe intelesul tuturor a ajuns in prezent la a cincea editie si a fost tradusa in 14 limbi. - Pentru multi ani, Marketing direct pe intelesul tuturor s-a bucurat de o reputatie de neegalat, fiind cartea autoritara, iar... detalii carte... |
Pret: 68,40 lei
|
![]() |
Cum sa vinzi un homar secretele unui antreprenor de succesAutor: Bill BishopNr. pagini: 128 / Editura: All Pentru a-si prezenta ideile si sfaturile, autorul inlocuieste discursul teoretic cu o serie de mici povestiri care descriu situatii concrete din lumea afacerilor. Acestea ofera invataturi utile si solutii la probleme des intalnite. Dificultatile pe... detalii carte... |
Pret: 14,16 lei
|