carte sau publicatie
pe cartea.ro
Economie » Marketing / Publicitate
Strategii de marketing bancarAutor: Iuliana Cetina , Emanuel OdobescuNr. pagini: 208 / Editura: Editura Economica |
Pret: 19,95 lei
|
Marketing - Teorie si AplicatiiAutor: Silvia OlaruNr. pagini: 390 / An aparitie: 2007 / Editura: Lumina Lex |
Pret: 23,75 lei
|
Marketingul in era digitalaAutor: Philip Kotler , Dipak C. Jain , Suvit MaesinceeNr. pagini: 200 / An aparitie: 2009 / Editura: Meteor Press "De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, autoritatea suprema in domeniul marketingului." - Howard Rothman, Amazon.com Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza... detalii carte... |
Pret: 42,75 lei
|
Branduri senzorialeAutor: Martin LindstromNr. pagini: 304 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi - Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul - in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri - senzoriale expune programul inovator al... detalii carte... |
Pret: 47,00 lei
|
Traversarea abisuluiAutor: Geoffrey A. MooreNr. pagini: 304 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica Traversarea abisului este cel mai bine vandut ghid ce ofera - un plan nou de joc in marketingul industriilor high-tech. Traversarea - abisului a devenit o carte sfanta cu privire la promovarea produselor - de ultima tehnologie pe piete din ce in ce mai... detalii carte... |
Pret: 47,00 lei
|
Cum sa vinzi un homar secretele unui antreprenor de succesAutor: Bill BishopNr. pagini: 128 / Editura: All Pentru a-si prezenta ideile si sfaturile, autorul inlocuieste discursul teoretic cu o serie de mici povestiri care descriu situatii concrete din lumea afacerilor. Acestea ofera invataturi utile si solutii la probleme des intalnite. Dificultatile pe... detalii carte... |
Pret: 14,16 lei
|
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si...Autor: Hamish Pringle, Peter FieldNr. pagini: 368 / An aparitie: 2011 / Editura: Polirom Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre -... detalii carte... |
Pret: 37,95 lei
|
Psihologia VanzarilorAutor: Brian TracyNr. pagini: 237 / An aparitie: 2008 / Editura: BusinessTech PSIHOLOGIA VANZARILOR - cum sa vinzi mai mult, mai usor - si mai repede decat ti-ai imaginat vreodata ca ar putea fi posibil - Invata cum sa vinzi - si sa vinzi eficient! De la cel mai bun - profesionist in domeniu. - Brian Tracy este unul dintre cei... detalii carte... |
Pret: 27,55 lei
|
Marketing direct pe intelesul tuturorAutor: Drayton BirdNr. pagini: 480 / An aparitie: 2007 / Editura: Editura Publica Scrisa in 1982, Marketing direct pe intelesul tuturor a ajuns in prezent la a cincea editie si a fost tradusa in 14 limbi. - Pentru multi ani, Marketing direct pe intelesul tuturor s-a bucurat de o reputatie de neegalat, fiind cartea autoritara, iar... detalii carte... |
Pret: 68,40 lei
|
Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiuniiAutor: Nicolas CaronNr. pagini: 384 / An aparitie: 2008 / Editura: Polirom Legea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint din ce in ce mai informati, mai exigenti si mai selectivi. Cum ii convingeti ca oferta dumneavoastra este... detalii carte... |
Pret: 33,20 lei
|