carte sau publicatie
pe cartea.ro
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci


- Autor: Hamish Pringle, Peter Field
- Editura: Polirom
- Colectia: Collegium. Relatii Publice Si Publicitate
- Categoria: Marketing / Publicitate
- ISBN: 978-973-46-1874-3
- An aparitie: 2011
- Numar de pagini: 368
- Format carte: 160 x 235
Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre Nokia, Sony, Nike, Apple, Virgin etc. , volumul arata modul in care natura brandurilor s-a schimbat in timp si continua sa evolueze, identificand factorii esentiali pentru supravietuirea unei marci pe termen lung. Numeroasele studii de caz ofera profesionistilor din domeniul marketingului si publicitatii informatii fundamentale pentru elaborarea unor strategii capabile sa impuna un brand si sa il mentina in top.
De ce longevitatea unei marci ar trebui sa conteze pentru investitori Prezentarea pericolelor asociate anumitor modele de gandire strategica Matricea Ansoff Matricea Boston Cele cinci forte ale lui Porter Cei patru P: produsul, pretul, plasarea, promovarea Grila FCB Ierarhia nevoilor umane elaborata de Maslow Influenta mentalitatii consumatorului Legea randamentelor Stabilirea unor obiective si a unei strategii adecvate Alegerea indicatorilor-cheie ai performantei
Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro


si subiect apropiat..