Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci

Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci - Hamish Pringle, Peter Field
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roStrategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci
Comanda acum "Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci - Hamish Pringle, Peter Field" de pe libraria ishop la pretul de 37,95 lei
Descriere carte:

Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre Nokia, Sony, Nike, Apple, Virgin etc. , volumul arata modul in care natura brandurilor s-a schimbat in timp si continua sa evolueze, identificand factorii esentiali pentru supravietuirea unei marci pe termen lung. Numeroasele studii de caz ofera profesionistilor din domeniul marketingului si publicitatii informatii fundamentale pentru elaborarea unor strategii capabile sa impuna un brand si sa il mentina in top.

De ce longevitatea unei marci ar trebui sa conteze pentru investitori Prezentarea pericolelor asociate anumitor modele de gandire strategica Matricea Ansoff Matricea Boston Cele cinci forte ale lui Porter Cei patru P: produsul, pretul, plasarea, promovarea Grila FCB Ierarhia nevoilor umane elaborata de Maslow Influenta mentalitatii consumatorului Legea randamentelor Stabilirea unor obiective si a unei strategii adecvate Alegerea indicatorilor-cheie ai performantei



Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci
Cartea Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci - Hamish Pringle, Peter Field" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro
Cercetarea de marketing - Petre Datculescu Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Petre Datculescu
85,50 lei
Profesionist in vanzari - Editia a II-a - Nido R. Qubein Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Nido R. Qubein
26,60 lei

Intoarce-te sa vezi
cartile din categoria
Marketing / PublicitateCarti recomandate din categoria Marketing / Publicitate