Economie » Marketing / Publicitate

Vinde fara greseli - Todd M. Duncan

Vinde fara greseli

Autor: Todd M. Duncan
Editura: Amaltea

Daca vrei sa fii un maestru al vanzarilor, in loc sa dai mereu gres, trebuie sa stii ce sa nu faci.Uneori, pare mult mai eficient sa ti se spuna ce nu trebuie sa faci decat sa ti se ofere o lista intreaga cu informatii si lectii indrumatoare pe care sa... detalii carte...

Pret: 23,75 lei
Comanda acum "Vinde fara greseli - Todd M. Duncan" la pretul de 23,75 lei
Limbajul publicitatii - Angela Goddard

Limbajul publicitatii

Autor: Angela Goddard
Nr. pagini: 192 / An aparitie: 2002 / Editura: Polirom

Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga ?codul? jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in contextul... detalii carte...

Pret: 21,80 lei
Comanda acum "Limbajul publicitatii - Angela Goddard" la pretul de 21,80 lei
Cum sa iti gasesti clienti - Carton Francine

Cum sa iti gasesti clienti

Autor: Carton Francine
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2008 / Editura: CH Beck

V-ati decis sa lucrati pe cont propriu sau va ganditi s-o faceti in curand. Bravo! Dar va loviti de problema numarul unu a tuturor freelancerilor : gasirea clientilor. Cateva apeluri telefonice, doua sau trei vizite amicale si scrisori frumoase de... detalii carte...

Pret: 28,40 lei
Comanda acum "Cum sa iti gasesti clienti - Carton Francine" la pretul de 28,40 lei
Small talk. Tehnici de negociere - Susane Watzke-Otte

Small talk. Tehnici de negociere

Autor: Susane Watzke-Otte
Nr. pagini: 128 / Editura: All

Va aflati des in situatii in care trebuie sa comunicati fara retinere - fie ca este vorba de superiori, colegi, parteneri de afaceri ori persoane din sfera privata? Vreti ca in orice situatie sa creati cea mai buna impresie?Aceasta carte va ofera... detalii carte...

Pret: 14,16 lei
Comanda acum "Small talk. Tehnici de negociere - Susane Watzke-Otte" la pretul de 14,16 lei
Raspunsul Lor... Da! - Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton

Raspunsul Lor... Da!

Autor: Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton
Editura: Amaltea

Conflictul reprezinta o industrie in crestere. De aceea, in fiecare zi se negociaza cate ceva. Negociem chiar si atunci cand nu ne dam seama de asta si tot mai multe ocazii necesita implicarea intr-un astfel de proces. Toti oamenii vor sa participe la... detalii carte...

Pret: 22,00 lei
Comanda acum "Raspunsul Lor... Da! - Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton" la pretul de 22,00 lei
Studiul pietei - Adrian Gherasim

Studiul pietei

Autor: Adrian Gherasim
Nr. pagini: 192 / Editura: Editura Economica
Pret: 18,05 lei
Comanda acum "Studiul pietei - Adrian Gherasim" la pretul de 18,05 lei
Asul Din Maneca - Duane Lakin

Asul Din Maneca

Autor: Duane Lakin
Editura: Amaltea

Acestea sunt cuvintele cu ajutorul carora Duane Lakin, - profesionist cu peste 20 de ani de experienta in psihologia industrial-organizationala, isi deschide pledoaria pentru utilizarea si intelegerea temeinica a tehnicilor practice care stau la baza... detalii carte...

Pret: 20,00 lei
Comanda acum "Asul Din Maneca - Duane Lakin" la pretul de 20,00 lei
Cum sa vinzi marilor companii - Jill Konrath

Cum sa vinzi marilor companii

Autor: Jill Konrath
Nr. pagini: 304 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders

Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi - deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei - avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este - momentul sa treci de la clientii... detalii carte...

Pret: 42,75 lei
Comanda acum "Cum sa vinzi marilor companii - Jill Konrath" la pretul de 42,75 lei
Mari esecuri ale unor branduri renumite Adevarul despre cele mai faimoase 100 de greseli de branding din toate timpurile - Matt Haig

Mari esecuri ale unor branduri renumite Adevarul despre...

Autor: Matt Haig
Nr. pagini: 328 / An aparitie: 2008 / Editura: Meteor Press

Mari esecuri ale unor branduri renumite constituie o fascinanta trecere in revista a evenimentelor care survin in momentul in care colosi de renume mondial, precum McDonald's si Coca-Cola, lanseaza branduri semnificative care esueaza spectaculos si cu... detalii carte...

Pret: 23,75 lei
Comanda acum "Mari esecuri ale unor branduri renumite Adevarul despre cele mai faimoase 100 de greseli de branding din toate timpurile - Matt Haig" la pretul de 23,75 lei
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Al Ries, Jack Trout

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului

Autor: Al Ries, Jack Trout
An aparitie: 1990 / Editura: BrandBuilders

"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta" - BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD. - Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da... detalii carte...

Pret: 33,25 lei
Comanda acum "Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Al Ries, Jack Trout" la pretul de 33,25 lei