carte sau publicatie
pe cartea.ro
Economie » Marketing / Publicitate
![]() |
Cele 11 legi imuabile ale internet brandinguluiAutor: Al Ries, Laura RiesNr. pagini: 203 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie - strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin - Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: - Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un... detalii carte... |
Pret: 38,00 lei
|
![]() |
Fundamentele Marketingului <br />de La Ideea De...Autor: Hans Dieter ZollondzNr. pagini: 128 / Editura: All Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii. - Veti... detalii carte... |
Pret: 8,91 lei
|
![]() |
Comertul exterior si politica comerciala a Romaniei in...Autor: Nicolae SutaNr. pagini: 304 / Editura: Editura Economica |
Pret: 19,00 lei
|
![]() |
Marketing la indigo. Cum sa faci avere prin metode...Autor: Burke HedgesNr. pagini: 96 / An aparitie: 2007 / Editura: Curtea Veche Indiferent de cultura careia ii apartine, indiferent de educatia primita, de talente si de abilitati, omul se bazeaza in viata pe imitatie. Asa invata sa manance, sa scrie, sa conduca automobilul. Cand isi ia o slujba si incepe sa traiasca in cercul... detalii carte... |
Pret: 15,20 lei
|
![]() |
Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru...Autor: Gerald ZaltmanNr. pagini: 456 / An aparitie: 2007 / Editura: Polirom |
Pret: 28,45 lei
|
![]() |
Secretele persuasiunii. Cum sa vinzi orice oricuiAutor: Roger DawsonNr. pagini: 304 / An aparitie: 2006 / Editura: Polirom Traducere de Valentin Cirdei. - Ce anume ii motiveaza pe cumparatori? Cum pot fi ei convinsi sa aleaga un produs si, mai ales, sa-l - achizitioneze? Cum poate fi incheiata o afacere profitabila chiar si cu cei mai pretentiosi - clienti? Cartea... detalii carte... |
Pret: 22,70 lei
|
![]() |
50 de idei puternice pentru a va pastra clientiiAutor: Paul R. TimmNr. pagini: 176 / An aparitie: 2008 / Editura: Meteor Press Cartea se adreseaza deopotriva managerilor si angajatilor, propunandu-le sa reflecteza la acele lucruri marunte care pot aduce schimbari mari. Permite o lectura rapida - nu va ia mai mult timp decat rezolvarea reclamatiei unui client-, iar daca veti... detalii carte... |
Pret: 18,05 lei
|
![]() |
Provocarile comertului exteriorAutor: Emil Gogoneata , Clementina Ivan-Ungureanu , Marin StanicaNr. pagini: 256 / Editura: Editura Economica |
Pret: 9,50 lei
|
![]() |
Marketing pentru profit. Notiuni fundamentaleAutor: Patrick ForsythNr. pagini: 208 / An aparitie: 2005 / Editura: Niculescu O adevarata demistificare a marketingului, cartea defineste domeniul, propunand o gama larga de posibilitati de cariera existente in cadrul sau (abordarea domeniului, modalitatea generala de lucru, evolutia intr-o asemenea cariera, atingerea unui varf... detalii carte... |
Pret: 15,53 lei
|
![]() |
Mari succese ale unor branduri renumiteAutor: Matt HaigNr. pagini: 320 / An aparitie: 2010 / Editura: Meteor Press Succesul de brand = Succesul afacerii Ecuatia este destul de simpla in aparenta, dar identificarea calitatilor de invingator nu-i deloc usoara. Pentru a-si atinge obiectivul, Matt Haig apeleaza la o serie de criterii din care fac parte succesul... detalii carte... |
Pret: 23,75 lei
|