Economie » Marketing / Publicitate

Manual de marketing - MANAGER - Michael J. Thomas

Manual de marketing - MANAGER

Autor: Michael J. Thomas
Nr. pagini: 680 / An aparitie: 1998 / Editura: Codecs

Marketingul inseamna servicii catre clienti - intr-un singur sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor clientilor. Manualul de marketing demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingul , atat ca... detalii carte...

Pret: 42,75 lei
Comanda acum "Manual de marketing - MANAGER - Michael J. Thomas" la pretul de 42,75 lei
English for marketing Students - Monica Marin, Iulia Rascanu, Raluca Serban

English for marketing Students

Autor: Monica Marin, Iulia Rascanu, Raluca Serban
Nr. pagini: 132 / An aparitie: 2006 / Editura: Uranus

English for marketing students Engleza pentru studentii la marketing Autori : Monica Marin - Licentiata a facultatii de Limbi si Literaturi Straine , Universitatea Bucuresti din anul 1995. Din 1996, master in lingvistica aplicata la aceeasi facultate.... detalii carte...

Pret: 21,66 lei
Comanda acum "English for marketing Students - Monica Marin, Iulia Rascanu, Raluca Serban" la pretul de 21,66 lei
Maestrii marketingului -  Sultan Kermally

Maestrii marketingului

Autor: Sultan Kermally
Nr. pagini: 208 / An aparitie: 2009 / Editura: Meteor Press

  Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului de marketing. O carte care va pune rapid in tema si va ofera idei inovatoare pentru a va imbunatati rezultatele in... detalii carte...

Pret: 23,75 lei
Comanda acum "Maestrii marketingului -  Sultan Kermally " la pretul de 23,75 lei
Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare. Principii si conditii esentiale - Marc Corcos

Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare....

Autor: Marc Corcos
Nr. pagini: 288 / An aparitie: 2008 / Editura: Polirom

Indiferent daca vindeti ciocolata, ulei de motor sau asigurari de viata, ati trecut cel putin o data prin experienta neplacuta a ratarii unui contract. Nu ati inteles corect nevoile clientului, nu v-ati argumentat inspirat oferta, ati fost prea nesigur... detalii carte...

Pret: 26,55 lei
Comanda acum "Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare. Principii si conditii esentiale - Marc Corcos" la pretul de 26,55 lei
Fundamentele stiintei marfurilor, editia a II-a - Marieta Olaru , Rodica Pamfilie , Anca Purcarea , Mihai Negrea , Anca Atanase , Costel Stanciu , Carmen Paunescu

Fundamentele stiintei marfurilor, editia a II-a

Autor: Marieta Olaru , Rodica Pamfilie , Anca Purcarea , Mihai...
Nr. pagini: 336 / Editura: Editura Economica
Pret: 23,75 lei
Comanda acum "Fundamentele stiintei marfurilor, editia a II-a - Marieta Olaru , Rodica Pamfilie , Anca Purcarea , Mihai Negrea , Anca Atanase , Costel Stanciu , Carmen Paunescu" la pretul de 23,75 lei
Marketing international - Constantin Sasu

Marketing international

Autor: Constantin Sasu
Nr. pagini: 384 / An aparitie: 1999 / Editura: Polirom

Profesor doctor Constantin Sasu propune acest titlu ca material didactic si ca instrument de documentare, in contextul unei crize recunoscute de informatii si a interesului din ce in ce mai larg al universitatilor si scolilor superioare de pe linga... detalii carte...

Pret: 15,68 lei
Comanda acum "Marketing international - Constantin Sasu" la pretul de 15,68 lei
Cum sa obtii cu succes intalniri prin telefon - Baudier Michel

Cum sa obtii cu succes intalniri prin telefon

Autor: Baudier Michel
Nr. pagini: 144 / An aparitie: 2010 / Editura: CH Beck

 ?Acest ghid permite dobandirea rapida a secretelor si a reflexelor necesare pentru o prospectare telefonica reusita." - Faire Savoir-Faire ?Cum sa convingi si cum sa controlezi intalnirea." - Assistante Plus ? ? veti intalni o analiza a... detalii carte...

Pret: 18,90 lei
Comanda acum "Cum sa obtii cu succes intalniri prin telefon - Baudier Michel" la pretul de 18,90 lei
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media - Delia Cristina Balaban

Publicitatea. De la planificarea strategica la...

Autor: Delia Cristina Balaban
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2009 / Editura: Polirom

Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac... detalii carte...

Pret: 28,45 lei
Comanda acum "Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media - Delia Cristina Balaban" la pretul de 28,45 lei
Fa-I sa cumpere! - Harry Washburn, Kim Wallace

Fa-I sa cumpere!

Autor: Harry Washburn, Kim Wallace
Editura: Amaltea

Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o strategie uimitoare si puternica de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si... detalii carte...

Pret: 19,00 lei
Comanda acum "Fa-I sa cumpere! - Harry Washburn, Kim Wallace" la pretul de 19,00 lei
Noua pozitionare - Jack Trout, Steve Rivkin

Noua pozitionare

Autor: Jack Trout, Steve Rivkin
Nr. pagini: 208 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders

Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume - Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in - sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, - Jack Trout ne... detalii carte...

Pret: 61,75 lei
Comanda acum "Noua pozitionare - Jack Trout, Steve Rivkin" la pretul de 61,75 lei