Economie » Marketing / Publicitate

Inovatie in advertising - Jim Aitchison

Inovatie in advertising

Autor: Jim Aitchison
Nr. pagini: 480 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI - Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si - imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, - care te indruma pas... detalii carte...

Pret: 56,05 lei
Comanda acum "Inovatie in advertising - Jim Aitchison" la pretul de 56,05 lei
Reguli pentru revolutionari - Guy Kawasaki

Reguli pentru revolutionari

Autor: Guy Kawasaki
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, lucrarea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI iti va da puterea sa iti transformi... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Reguli pentru revolutionari - Guy Kawasaki" la pretul de 46,55 lei
Esentialul despre promotii - Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison

Esentialul despre promotii

Autor: Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
Nr. pagini: 288 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim - Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Esentialul despre promotii - Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison" la pretul de 46,55 lei
Mintea si inima negociatorului - Leigh Thompson

Mintea si inima negociatorului

Autor: Leigh Thompson
Nr. pagini: 432 / An aparitie: 2006 / Editura: Meteor Press
Pret: 27,55 lei
Comanda acum "Mintea si inima negociatorului - Leigh Thompson" la pretul de 27,55 lei
Strategia portofoliului de brand - David A. Aaker

Strategia portofoliului de brand

Autor: David A. Aaker
Nr. pagini: 430 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate - Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea - incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care - defineste in mod explicit... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Strategia portofoliului de brand - David A. Aaker" la pretul de 52,25 lei
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS - George Whalin

Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS

Autor: George Whalin
Nr. pagini: 271 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile - In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o - autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail,... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS - George Whalin" la pretul de 46,55 lei
Comertul exterior. Finantare si analiza financiar-bancara - Constantin Anghelache

Comertul exterior. Finantare si analiza financiar-bancara

Autor: Constantin Anghelache
Nr. pagini: 176 / Editura: Editura Economica
Pret: 4,75 lei
Comanda acum "Comertul exterior. Finantare si analiza financiar-bancara - Constantin Anghelache" la pretul de 4,75 lei
Intrebarile sunt, de fapt, raspunsuri - Editia a II-a revizuita - Allan Pease

Intrebarile sunt, de fapt, raspunsuri - Editia a II-a...

Autor: Allan Pease
Nr. pagini: 120 / An aparitie: 2007 / Editura: Curtea Veche

De cate ori nu am auzit spunandu-se despre un agent de vanzari ca are succes pentru ca este dotat de la natura? Dar nimeni nu spune despre un doctor sau un inginer ca s-a nascut inzestrat de la natura. Pentru ca stim cu totii ca aceste meserii se... detalii carte...

Pret: 13,30 lei
Comanda acum "Intrebarile sunt, de fapt, raspunsuri - Editia a II-a revizuita - Allan Pease" la pretul de 13,30 lei
Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita) - Constantin Sasu

Marketing international (editia a III-a revazuta si...

Autor: Constantin Sasu
Nr. pagini: 392 / An aparitie: 2005 / Editura: Polirom

Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului ? student, profesor, economist, om de afaceri ? - cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: - cunoasterea mediului international, identificarea... detalii carte...

Pret: 23,27 lei
Comanda acum "Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita) - Constantin Sasu" la pretul de 23,27 lei
Targurile, Expozitiile si Conventiile - Zamfir Moise

Targurile, Expozitiile si Conventiile

Autor: Zamfir Moise
Nr. pagini: 576 / An aparitie: 2002 / Editura: CH Beck

Lucrarea isi propune sa ofere cat mai multe cunostinte si notiuni practice utile, de ordin tehnic, organizational si de marketing, intr-un cadru unitar, care sa permita tuturor celor implicati in domeniu ? expozantilor, vizitatorilor, organizatorilor,... detalii carte...

Pret: 20,71 lei
Comanda acum "Targurile, Expozitiile si Conventiile - Zamfir Moise" la pretul de 20,71 lei