carte sau publicatie
pe cartea.ro
Economie » Marketing / Publicitate
Profesionist in vanzari - Editia a II-aAutor: Nido R. QubeinNr. pagini: 232 / An aparitie: 2007 / Editura: Curtea Veche O cariera in vanzari poate fi calea spre o viata imbelsugata sau drumul spinos spre o viata de frustrari. Depinde de dumneavoastra! Rezultatul nu are nimic de-a face cu norocul. Dar tine in intregime de felul in care ganditi si va comportati ca agent... detalii carte... |
Pret: 26,60 lei
|
Marketingul adresat femeilorAutor: Marti BarlettaNr. pagini: 400 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial - Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele - constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu - mult reprezentarea lor in cadrul... detalii carte... |
Pret: 52,25 lei
|
Esentialul in marketingAutor: Jim BlytheNr. pagini: 304 / An aparitie: 2005 / Editura: Rentrop & Straton |
Pret: 49,70 lei
|
Marketingul ca razboiAutor: Al Ries, Jack TrouyNr. pagini: 150 / An aparitie: 2000 / Editura: Andreas |
Pret: 10,07 lei
|
Prezentari de mare succes Ce stiu, ce spun si ce fac cei...Autor: Richard HallNr. pagini: 192 / An aparitie: 2008 / Editura: Meteor Press Cei mai multi dintre noi incercam sa evitam prezentarile, iar atunci cand suntem nevoiti sa le sustinem, ni se par ,,eforturi de supravietuire". Oricat am incerca sa le evitam sau pur si simplu sa le terminam mai repede, ele constituie o realitate a... detalii carte... |
Pret: 16,15 lei
|
Influenta limbajului pozitiv. Stapaneste puterea...Autor: George R. WaltherNr. pagini: 336 / An aparitie: 2008 / Editura: Curtea Veche Folosind limbajul pozitiv poti transforma situatii neplacute in experiente pozitive. Esecul personal, falimentul, depresia si alte probleme marunte isi gasesc rezolvarea in expresii cu incarcatura pozitiva. George R. Walther ne prezinta principiile... detalii carte... |
Pret: 22,80 lei
|
Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu....Autor: Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor JijieNr. pagini: 264 / An aparitie: 2005 / Editura: Polirom Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau - privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, - cercetarea de marketing reduce considerabil riscul... detalii carte... |
Pret: 23,70 lei
|
Cum sa ajungi supervedeta de vanzari 21 de metode...Autor: Brian TracyNr. pagini: 152 / An aparitie: 2008 / Editura: Meteor Press 21 din cele mai importante principii pentru succesul vanzarilor. Brian Tracy ne impartaseste 21 din cele mai importante principii pentru succesul vanzarilor, pe care le-a descoperit in timp ce a instruit peste 500 000 de profesionisti de... detalii carte... |
Pret: 16,15 lei
|
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient...Autor: Michael NewmanNr. pagini: 396 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana in creatiile uneia - dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea - prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva - dintre cele mai de succes campanii... detalii carte... |
Pret: 47,50 lei
|
Kotler despre marketing. Cum sa cream, cum sa castigam...Autor: Philip KotlerNr. pagini: 256 / An aparitie: 2003 / Editura: BrandBuilders “Kotler despre marketing” ne ofera un esential, mult asteptat ghid de - marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor - de mare - success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul - noului mileniu. -... detalii carte... |
Pret: 47,50 lei
|