Economie » Marketing / Publicitate

Marketingul Motivational - Robert Imbriale

Marketingul Motivational

Autor: Robert Imbriale
Nr. pagini: 208 / An aparitie: 2008 / Editura: Amsta Publishing

Cartea Marketingul Motivational dezvaluie o modalitate noua si puternica de a-i convinge pe oameni sa cumpere. O face in termeni simpli pe care oricine ii poate intelege. - Autorul cartii, Robert Imbriale, este un expert in marketingul pe internet care... detalii carte...

Pret: 19,00 lei
Comanda acum "Marketingul Motivational - Robert Imbriale" la pretul de 19,00 lei
Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii - Stoica Cristina Maria , Alexa Elena Lidia

Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii

Autor: Stoica Cristina Maria , Alexa Elena Lidia
Nr. pagini: 296 / An aparitie: 2010 / Editura: CH Beck

Lucrarea ?Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii", dedicata cursului ?Cercetari de Marketing", isi propune sa abordeze o gama larga de aplicatii specifice acestui domeniu de mare actualitate. Se pune un accent deosebit pe metodele numerice care... detalii carte...

Pret: 35,05 lei
Comanda acum "Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii - Stoica Cristina Maria , Alexa Elena Lidia" la pretul de 35,05 lei
BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate - Allen Adamson

BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin...

Autor: Allen Adamson
Nr. pagini: 336 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si - geopolitice din ultimii ani. in plus, numarul lor e acum imens. Iar pe langa ele - s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al - strategilor s.a.m.d.... detalii carte...

Pret: 47,00 lei
Comanda acum "BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate - Allen Adamson" la pretul de 47,00 lei
Marketing - Controlling. Masurarea performantei in marketing - Corina Pelau

Marketing - Controlling. Masurarea performantei in...

Autor: Corina Pelau
Nr. pagini: 200 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Economica
Pret: 19,95 lei
Comanda acum "Marketing - Controlling. Masurarea performantei in marketing - Corina Pelau" la pretul de 19,95 lei
Raspunsul lor... Da! - Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton

Raspunsul lor... Da!

Autor: Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton
Editura: Amaltea

Conflictul reprezinta o industrie in crestere. De aceea, in fiecare zi se negociaza cate ceva. Negociem chiar si atunci cand nu ne dam seama de asta si tot mai multe ocazii necesita implicarea intr-un astfel de proces. Toti oamenii vor sa participe la... detalii carte...

Pret: 20,90 lei
Comanda acum "Raspunsul lor... Da! - Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton" la pretul de 20,90 lei
Geniu in marketing -  Peter Fisk

Geniu in marketing

Autor: Peter Fisk
Nr. pagini: 496 / An aparitie: 2008 / Editura: Meteor Press

Volumul surprinde provocarile si posibilitatile pe care le are marketingul in ziua de azi, aratandu-va cum sa le insuflati afacerilor dumneavoastra geniul marketingului pentru a obtine rezultate extraordinare. Geniul in marketing rezida in capacitatea... detalii carte...

Pret: 34,20 lei
Comanda acum "Geniu in marketing -  Peter Fisk " la pretul de 34,20 lei
Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman - Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler

Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la...

Autor: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler
Nr. pagini: 240 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman - Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler" la pretul de 46,55 lei
As in vanzari. Tactici de negociere - Philippe Korda

As in vanzari. Tactici de negociere

Autor: Philippe Korda
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2008 / Editura: Meteor Press

Aceasta carte, actuala si practica, este consacrata in totalitate tehnicilor de vanzare, avand drept tinte prioritare pretul si marja de profit. Autorul propune metode cu aplicabilitate imediata pentru pregatirea unei strategii de negociere, pentru... detalii carte...

Pret: 23,75 lei
Comanda acum "As in vanzari. Tactici de negociere - Philippe Korda" la pretul de 23,75 lei
Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle, John E. Hogan

Strategia si tactica stabilirii preturilor

Autor: Thomas T. Nagle, John E. Hogan
Nr. pagini: 464 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders

Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a - managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii - mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o - realitate de necontestat, iar... detalii carte...

Pret: 94,05 lei
Comanda acum "Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle, John E. Hogan" la pretul de 94,05 lei
Cartea rosie a vanzarilor - Cum sa vinzi bine oricand - 2 Vol - Jeffrey Gitomer

Cartea rosie a vanzarilor - Cum sa vinzi bine oricand -...

Autor: Jeffrey Gitomer
An aparitie: 2007 / Editura: Niculescu
Pret: 38,00 lei
Comanda acum "Cartea rosie a vanzarilor - Cum sa vinzi bine oricand - 2 Vol - Jeffrey Gitomer" la pretul de 38,00 lei