Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Al Ries, Laura Ries
Pret: 33,25 Lei
(pretul include TVA)
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roCele 22 de legi imuabile ale brandingului
Comanda acum "Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Al Ries, Laura Ries" de pe libraria ishop la pretul de 33,25 lei
Descriere carte:

Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding.

Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere.

Cartea raspunde la intrebari cum ar fi:
Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa facem PR? (Anita Roddick si al sau The Body Shop, Wal-Mart, Microsoft)
Ar trebui sa ne extindem linia de produse? (Crest, Chevrolet, Levi Strauss Miller, Budweiser, Marlboro, IBM, Tylenol)
Cat de importanta este calitatea? (Rolex, Mercedes, Coca-Cola, Absolut, Chivas Regal)
Ce culoare si ce forma ar trebui sa aiba logotipul nostru? (Avis, Arbys, Ralph Lauren, Nike, Shell)
Cand ar trebui sa lasam un brand sa moara? (Kodak, Tide, Rinso, Oxidol, Sony, General Electric, IBM, Rinso White)
Cat de des ar trebui sa ne schimbam sloganul?
Ar trebui sa blocam competitia sa patrunda pe piata noastra? ( Kodak, Stolichnaya, Volkswagen, Apple, Pepsi, Coca-Cola, Johnson & Johnson) Ce promovam: categoria sau brandul? (Mc Donalds, Office Depot, PlayStation, Federal Express)
Cum sa transformi un nume generic intr-un nume de brand? (General Motors, Standard Oil - Nabisco, Toyota-Lexus)



Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
Cartea Cele 22 de legi imuabile ale brandingului in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Al Ries, Laura Ries" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro
Branduri senzoriale - Martin Lindstrom Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Martin Lindstrom
47,00 lei
As in vanzari. Tactici de negociere - Philippe Korda Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Philippe Korda
23,75 lei

Intoarce-te sa vezi
cartile din categoria
Marketing / PublicitateCarti recomandate din categoria Marketing / Publicitate