CAUTARE
carte sau publicatie
pe cartea.ro
carte sau publicatie
pe cartea.ro
Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.ro
- Autor: Victor Danciu
- Editura: Editura Economica
- Colectia: Management :: Management General
- Categoria: Marketing / Publicitate
- ISBN: 978-973-709-418-6
- An aparitie: 2009
- Numar de pagini: 392
- Format carte: 17 x 24 cm
Descriere carte:
Sistemul marketingului international reprezinta o abordaremoderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatiiintregului marketing destinat pietelor internationale. Mediulinternational face obiectul a doua capitole in care sunt tratateconceptele, continutul, structura si problemele specifice alemacromediului si ale pietei, inclusiv prin prisma identificariiclientilor prin segmentare. Cercetarea de marketing internationaleste axata pe procese si metode specifice.Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a - Victor Danciu" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro