Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a

Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a - Victor Danciu
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roMarketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a
Comanda acum "Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a - Victor Danciu" de pe libraria ishop la pretul de 45,60 lei
Descriere carte:
Sistemul marketingului international reprezinta o abordaremoderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatiiintregului marketing destinat pietelor internationale. Mediulinternational face obiectul a doua capitole in care sunt tratateconceptele, continutul, structura si problemele specifice alemacromediului si ale pietei, inclusiv prin prisma identificariiclientilor prin segmentare. Cercetarea de marketing internationaleste axata pe procese si metode specifice.

Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a
Cartea Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a - Victor Danciu" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro
Cum am devenit expert ?n v?nzari - Frank Bettger Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Frank Bettger
15,50 lei

Intoarce-te sa vezi
cartile din categoria
Marketing / PublicitateCarti recomandate din categoria Marketing / Publicitate