carte sau publicatie
pe cartea.ro
Branduri senzoriale

(pretul include TVA)

- Autor: Martin Lindstrom
- Editura: Editura Publica
- Colectia:
- Categoria: Marketing / Publicitate
- ISBN: 978-973-88750-9-8
- An aparitie: 2009
- Numar de pagini: 304
- Format carte: 14.5 x 20.5 cm
Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi
Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul
in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri
senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom, constand
in sase pasi, al carui scop il reprezinta adecvarea procesului de construire a
brandurilor la exigentele secolului XXI.
Studiul, centrat pe mai mult de douasprezece tari din intreaga lume, a fost
realizat, in exclusivitate pentru aceasta carte, de catre Millward Brown, unul
dintre cele mai mari institute de cercetare din domeniul afacerilor la nivel
mondial.
Pe baza a nenumarate exemple, avand ca obiect atat crearea unui produs, cat si
experienta de vanzare, Lindstrom ne arata cum se poate fonda o abordare de
marketing capabila sa stimuleze toate simturile, depasind paradigma
conventionala stabilita de vaz si auz.
Cercetarile demonstreaza ca nu mai putin de 75 % din emotiile noastre sunt de
fapt generate de ceea ce mirosim, iar autorul ne explica modul in care putem
exploata aceste rezultate.
Branduri senzoriale este o opera capitala care ne
explica in ce constau distinctiile intre cele mai renumite companii din lume
atunci cand vine vorba despre integrarea celor cinci simturi - simt tactil,
gust, miros, vaz si auz. Cartea va transforma modul in care comerciantii
abordeaza conceptul de branding in totalitatea sa.
Charlie Bell, Director General si Presedinte, McDonald`s
Branduri senzoriale inoveaza prin viziunea
patrunzatoare privind modul in care impactul celor cinci simturi asupra
marketingului poate transforma felul in care va construiti brandurile.
Andre Lacroix, Director General, EuroDisney
Cartea contine idei nepretuite pentru a reinprospata viata propriilor
dumneavoastra branduri.
Philip Kotler, extras din Prefata
Martin Lindstrom are vocatia marilor idei. in Branduri senzoriale el creeaza
concepte noi, luand ca exemple concrete companii renumite din intreaga lume.
Cartea ne aduce la cunostinta existenta unor noi dimensiuni ale artei si
stiintei administrarii brandului.
Alex Hungate, Director de Vanzari, Reuters Group
Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro


si subiect apropiat..