CAUTARE
carte sau publicatie
pe cartea.ro
carte sau publicatie
pe cartea.ro
Marketingul in era digitala

Pret: 42,75 Lei
(pretul include TVA)
(pretul include TVA)
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.ro

- Autor: Philip Kotler , Dipak C. Jain , Suvit Maesincee
- Editura: Meteor Press
- Colectia: Business
- Categoria: Marketing / Publicitate
- ISBN: 978-973-728-366-5
- An aparitie: 2009
- Numar de pagini: 200
- Format carte: 17x24 cm
Descriere carte:
"De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, autoritatea suprema in domeniul marketingului." - Howard Rothman, Amazon.com Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza semnificativ situatia pietelor, schimband modul in care se fac afacerile. Problema, spune Philip Kotler, este ca marketingul n-a tinut pasul cu pietele. In prezent, clientii sunt putini, nu produsele, iar marketingul clasic trebuie disecat, redefinit si largit, in asa fel incat sa reflecte noua realitate. Marketingul in era digitala prezinta imperativul categoric al transformarii marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc marketing holistic - un concept dinamic, derivat din legaturile si interactiunile care au loc intre companii, clienti si colaboratorii lor.
Noua paradigma combina ceea ce are mai bun marketingul traditional cu noile posibilitati pe care le ofera tehnologia digitala pentru a ajuta companiile: - sa identifice posibilitatile de innoire a pietelor proprii; - sa creeze in mod eficient ofertele cele mai promitatoare; - sa ofere produse, servicii si experiente care corespund cerintelor fiecarui client; - sa se situeze constant la cel mai inalt nivel de calitate a produselor, servire si operativitate.
Volumul Marketingul in era digitala demonstreaza cum poate fi creat un model de marketing complet, adaptat la provocarile si ocaziile oferite de o lume al carei rege este clientul.
Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro


Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Marketingul in era digitala - Philip Kotler , Dipak C. Jain , Suvit Maesincee " sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro