Economie » Marketing / Publicitate

Clienti pe viata - Carl Sewell, Paul B. Brown

Clienti pe viata

Autor: Carl Sewell, Paul B. Brown
Nr. pagini: 264 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica

Cum sa transformi acel cumparator ocazional intr-un client pe viata. - Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice - scrisa de Carl Sewell despre serviciile oferite clientilor, cu cinci capitole - noi. - Apeland la... detalii carte...

Pret: 47,00 lei
Comanda acum "Clienti pe viata - Carl Sewell, Paul B. Brown" la pretul de 47,00 lei
Viitorul apartine companiilor mici - Seth Godin

Viitorul apartine companiilor mici

Autor: Seth Godin
Nr. pagini: 336 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders

183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri - Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba - engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din - temelii principiul repetat si pus in... detalii carte...

Pret: 57,00 lei
Comanda acum "Viitorul apartine companiilor mici - Seth Godin" la pretul de 57,00 lei
Noua pozitionare - Jack Trout, Steve Rivkin

Noua pozitionare

Autor: Jack Trout, Steve Rivkin
Nr. pagini: 208 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders

Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume - Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in - sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, - Jack Trout ne... detalii carte...

Pret: 61,75 lei
Comanda acum "Noua pozitionare - Jack Trout, Steve Rivkin" la pretul de 61,75 lei
Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle, John E. Hogan

Strategia si tactica stabilirii preturilor

Autor: Thomas T. Nagle, John E. Hogan
Nr. pagini: 464 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders

Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a - managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii - mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o - realitate de necontestat, iar... detalii carte...

Pret: 94,05 lei
Comanda acum "Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle, John E. Hogan" la pretul de 94,05 lei
Scrisori de vanzare eficiente - Herschell Gordon Lewis

Scrisori de vanzare eficiente

Autor: Herschell Gordon Lewis
Nr. pagini: 304 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders

Esti pregatit pentru redactarea unei scrisori de vanzare de marketing - direct care sa iti uimeasca cu adevarat destinatarii? Care sa iti - captiveze publicul? Care sa iti vanda in mod succint mesajul? Care sa - iti garanteze practic vanzarea? Atunci... detalii carte...

Pret: 66,50 lei
Comanda acum "Scrisori de vanzare eficiente - Herschell Gordon Lewis" la pretul de 66,50 lei
Prezentari de mare succes Ce stiu, ce spun si ce fac cei mai buni prezentatori -  Richard Hall

Prezentari de mare succes Ce stiu, ce spun si ce fac cei...

Autor: Richard Hall
Nr. pagini: 192 / An aparitie: 2008 / Editura: Meteor Press

Cei mai multi dintre noi incercam sa evitam prezentarile, iar atunci cand suntem nevoiti sa le sustinem, ni se par ,,eforturi de supravietuire". Oricat am incerca sa le evitam sau pur si simplu sa le terminam mai repede, ele constituie o realitate a... detalii carte...

Pret: 16,15 lei
Comanda acum "Prezentari de mare succes Ce stiu, ce spun si ce fac cei mai buni prezentatori -  Richard Hall " la pretul de 16,15 lei
As in vanzari Tactici de negociere -  Philippe Korda

As in vanzari Tactici de negociere

Autor: Philippe Korda
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2008 / Editura: Meteor Press

Acest volum este consacrat in totalitate tehnicilor de vanzare, avand drept tinte prioritare pretul si marja de profit. Autorul propune metode cu aplicabilitate imediata pentru pregatirea unei strategii de negociere, pentru stapanirea tacticilor intr-o... detalii carte...

Pret: 23,75 lei
Comanda acum "As in vanzari Tactici de negociere -  Philippe Korda " la pretul de 23,75 lei
Cum sa ajungi supervedeta de vanzari 21 de metode excelente de a vinde mai mult, mai rapid si mai usor -  Brian Tracy

Cum sa ajungi supervedeta de vanzari 21 de metode...

Autor: Brian Tracy
Nr. pagini: 152 / An aparitie: 2008 / Editura: Meteor Press

  21 din cele mai importante principii pentru succesul vanzarilor.   Brian Tracy ne impartaseste 21 din cele mai importante principii pentru succesul vanzarilor, pe care le-a descoperit in timp ce a instruit peste 500 000 de profesionisti de... detalii carte...

Pret: 16,15 lei
Comanda acum "Cum sa ajungi supervedeta de vanzari 21 de metode excelente de a vinde mai mult, mai rapid si mai usor -  Brian Tracy " la pretul de 16,15 lei
Geniu in marketing -  Peter Fisk

Geniu in marketing

Autor: Peter Fisk
Nr. pagini: 496 / An aparitie: 2008 / Editura: Meteor Press

Volumul surprinde provocarile si posibilitatile pe care le are marketingul in ziua de azi, aratandu-va cum sa le insuflati afacerilor dumneavoastra geniul marketingului pentru a obtine rezultate extraordinare. Geniul in marketing rezida in capacitatea... detalii carte...

Pret: 34,20 lei
Comanda acum "Geniu in marketing -  Peter Fisk " la pretul de 34,20 lei
Mari esecuri ale unor branduri renumite Adevarul despre cele mai faimoase 100 de greseli de branding din toate timpurile - Matt Haig

Mari esecuri ale unor branduri renumite Adevarul despre...

Autor: Matt Haig
Nr. pagini: 328 / An aparitie: 2008 / Editura: Meteor Press

Mari esecuri ale unor branduri renumite constituie o fascinanta trecere in revista a evenimentelor care survin in momentul in care colosi de renume mondial, precum McDonald's si Coca-Cola, lanseaza branduri semnificative care esueaza spectaculos si cu... detalii carte...

Pret: 23,75 lei
Comanda acum "Mari esecuri ale unor branduri renumite Adevarul despre cele mai faimoase 100 de greseli de branding din toate timpurile - Matt Haig" la pretul de 23,75 lei