Economie » Marketing / Publicitate

Intrebarile sunt, de fapt, raspunsuri - Editia a II-a revizuita - Allan Pease

Intrebarile sunt, de fapt, raspunsuri - Editia a II-a...

Autor: Allan Pease
Nr. pagini: 120 / An aparitie: 2007 / Editura: Curtea Veche

De cate ori nu am auzit spunandu-se despre un agent de vanzari ca are succes pentru ca este dotat de la natura? Dar nimeni nu spune despre un doctor sau un inginer ca s-a nascut inzestrat de la natura. Pentru ca stim cu totii ca aceste meserii se... detalii carte...

Pret: 13,30 lei
Comanda acum "Intrebarile sunt, de fapt, raspunsuri - Editia a II-a revizuita - Allan Pease" la pretul de 13,30 lei
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului - Al Ries, Laura Ries

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Autor: Al Ries, Laura Ries
Nr. pagini: 203 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie - strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin - Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: - Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un... detalii carte...

Pret: 38,00 lei
Comanda acum "Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului - Al Ries, Laura Ries" la pretul de 38,00 lei
Strategia portofoliului de brand - David A. Aaker

Strategia portofoliului de brand

Autor: David A. Aaker
Nr. pagini: 430 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate - Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea - incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care - defineste in mod explicit... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Strategia portofoliului de brand - David A. Aaker" la pretul de 52,25 lei
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS - George Whalin

Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS

Autor: George Whalin
Nr. pagini: 271 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile - In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o - autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail,... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS - George Whalin" la pretul de 46,55 lei
Inovatie in advertising - Jim Aitchison

Inovatie in advertising

Autor: Jim Aitchison
Nr. pagini: 480 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI - Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si - imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, - care te indruma pas... detalii carte...

Pret: 56,05 lei
Comanda acum "Inovatie in advertising - Jim Aitchison" la pretul de 56,05 lei
Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului - Jon Steel

Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului

Autor: Jon Steel
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

"Adevar, - minciuna - si - advertising - nu - este - numai - o - carte - extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte - extraordinara despre advertising." - JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING - DIRECTOR, MERKLEY,... detalii carte...

Pret: 57,00 lei
Comanda acum "Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului - Jon Steel" la pretul de 57,00 lei
Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari - Philip Kotler

Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in...

Autor: Philip Kotler
Nr. pagini: 224 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cartea “Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a - unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din - lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor - de experienta in... detalii carte...

Pret: 42,75 lei
Comanda acum "Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari - Philip Kotler" la pretul de 42,75 lei
Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei - Jack Trout

Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in...

Autor: Jack Trout
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. - In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid - copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind - lipsite de importanta, fie si una si... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei - Jack Trout" la pretul de 46,55 lei
Esentialul despre promotii - Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison

Esentialul despre promotii

Autor: Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
Nr. pagini: 288 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim - Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Esentialul despre promotii - Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison" la pretul de 46,55 lei
Hei, Whipple, incearca asta! - Luke Sullivan

Hei, Whipple, incearca asta!

Autor: Luke Sullivan
Nr. pagini: 368 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

„Cea mai plina de informatii si mai placuta carte despre viata, asa cum - este ea in departamentul de creatie al unei agentii de advertising. - Chiar si un account va putea sa creeze reclame de exceptie dupa ce o va - citi.“ - TIM DELANEY,... detalii carte...

Pret: 65,55 lei
Comanda acum "Hei, Whipple, incearca asta! - Luke Sullivan" la pretul de 65,55 lei