Economie » Marketing / Publicitate

BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate - Allen Adamson

BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin...

Autor: Allen Adamson
Nr. pagini: 336 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si - geopolitice din ultimii ani. in plus, numarul lor e acum imens. Iar pe langa ele - s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al - strategilor s.a.m.d.... detalii carte...

Pret: 47,00 lei
Comanda acum "BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate - Allen Adamson" la pretul de 47,00 lei
Marketingul in era digitala -  Philip Kotler , Dipak C. Jain , Suvit Maesincee

Marketingul in era digitala

Autor: Philip Kotler , Dipak C. Jain , Suvit Maesincee
Nr. pagini: 200 / An aparitie: 2009 / Editura: Meteor Press

"De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, autoritatea suprema in domeniul marketingului." - Howard Rothman, Amazon.com   Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza... detalii carte...

Pret: 42,75 lei
Comanda acum "Marketingul in era digitala -  Philip Kotler , Dipak C. Jain , Suvit Maesincee " la pretul de 42,75 lei
Marketing.Concepte de baza si aplicatii - Eva-Cristina Petrescu

Marketing.Concepte de baza si aplicatii

Autor: Eva-Cristina Petrescu
Nr. pagini: 176 / An aparitie: 2009 / Editura: Uranus

Cuprins: - Introducere in marketing - Mediul de marketing si piata intreprinderii - Comportamentul consumatorului - Cercetarea de marketing - Politica de marketing - Planificarea si controlul activitatii de marketigului - Aplicatii detalii carte...

Pret: 20,71 lei
Comanda acum "Marketing.Concepte de baza si aplicatii - Eva-Cristina Petrescu" la pretul de 20,71 lei
Economia comertului intern si international - Andreea Simona Saseanu, Carmen Eugenia Costea

Economia comertului intern si international

Autor: Andreea Simona Saseanu, Carmen Eugenia Costea
Nr. pagini: 317 / An aparitie: 2009 / Editura: Uranus

In contextul actual nu mai este suficient sa incerci sa vinzi un produs. Apare tot mai pregnanta ideea vanzarii unei solutii, a unui serviciu integrat, astfel incat firma sa se poata diferentia de concurenta si sa-si justifice rolul pe piata. Cartea se... detalii carte...

Pret: 25,89 lei
Comanda acum "Economia comertului intern si international - Andreea Simona Saseanu, Carmen Eugenia Costea" la pretul de 25,89 lei
Maestrii marketingului -  Sultan Kermally

Maestrii marketingului

Autor: Sultan Kermally
Nr. pagini: 208 / An aparitie: 2009 / Editura: Meteor Press

  Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului de marketing. O carte care va pune rapid in tema si va ofera idei inovatoare pentru a va imbunatati rezultatele in... detalii carte...

Pret: 23,75 lei
Comanda acum "Maestrii marketingului -  Sultan Kermally " la pretul de 23,75 lei
Cercetari de marketing -Tratat - Iacob Catoiu

Cercetari de marketing -Tratat

Autor: Iacob Catoiu
Nr. pagini: 735 / An aparitie: 2009 / Editura: Uranus

Nu se poate concepe un business fara marketing si nici marketing fara cercetari. Cartea laboratorului de afaceri - te invata cum sa faci. Cartea managerului si a profesionistilor sai - suportul unei decizii logice. Dupa cum se cunoaste, implementarea... detalii carte...

Pret: 57,00 lei
Comanda acum "Cercetari de marketing -Tratat - Iacob Catoiu" la pretul de 57,00 lei
Marketing financiar-bancar - Madalina Antoaneta Radoi

Marketing financiar-bancar

Autor: Madalina Antoaneta Radoi
Nr. pagini: 252 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Economica
Pret: 34,20 lei
Comanda acum "Marketing financiar-bancar - Madalina Antoaneta Radoi" la pretul de 34,20 lei
Marketing - Controlling. Masurarea performantei in marketing - Corina Pelau

Marketing - Controlling. Masurarea performantei in...

Autor: Corina Pelau
Nr. pagini: 200 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Economica
Pret: 19,95 lei
Comanda acum "Marketing - Controlling. Masurarea performantei in marketing - Corina Pelau" la pretul de 19,95 lei
Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a - Victor Danciu

Marketing international. Provocari si tendinte la...

Autor: Victor Danciu
Nr. pagini: 392 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Economica

Sistemul marketingului international reprezinta o abordaremoderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatiiintregului marketing destinat pietelor internationale. Mediulinternational face obiectul a doua capitole in care sunt tratateconceptele,... detalii carte...

Pret: 45,60 lei
Comanda acum "Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a - Victor Danciu" la pretul de 45,60 lei
Secretele intalnirii de vanzare - Roussel Alain Guy

Secretele intalnirii de vanzare

Autor: Roussel Alain Guy
Nr. pagini: 120 / An aparitie: 2009 / Editura: CH Beck

Unii agenti de vanzari, prea increzatori in darurile lor innascute, esueaza, avand impresia ca pot renunta la aplicarea regulilor imperative ale comunicarii si negocierii.Altii, inspirandu-se din sfaturile acestei carti, vor dobandi - sau isi vor... detalii carte...

Pret: 14,16 lei
Comanda acum "Secretele intalnirii de vanzare - Roussel Alain Guy" la pretul de 14,16 lei