carte sau publicatie
pe cartea.ro
Economie » Marketing / Publicitate
Comertul intraeuropean. O noua perspectiva asupra...Autor: Adriana GiurgiuNr. pagini: 488 / An aparitie: 2008 / Editura: Editura Economica |
Pret: 57,00 lei
|
Guerilla Marketing ResearchAutor: Kaden Robert J.Nr. pagini: 296 / An aparitie: 2008 / Editura: CH Beck Guerilla Marketing Research este un ghid practic destinat cercetatorilor neprofesionisti privind modalitatea de a conduce o cercetare de marketing profesionista pe baza careia se poate directiona cresterea unei firme.In loc sa apelati la cercetatori... detalii carte... |
Pret: 28,40 lei
|
Regulile de aur ale marketingului directAutor: Xeuxet LaurenceNr. pagini: 128 / An aparitie: 2008 / Editura: CH Beck Ghidul "Regulile de aur ale marketingului direct" ofera informatii practice intr-o forma condensata, sintetica si atragatoare. Usor de consultat, pune la dispozitia practicienilor si viitorilor practicieni instrumentele, din punct de vedere... detalii carte... |
Pret: 17,00 lei
|
Cum sa iti gasesti clientiAutor: Carton FrancineNr. pagini: 272 / An aparitie: 2008 / Editura: CH Beck V-ati decis sa lucrati pe cont propriu sau va ganditi s-o faceti in curand. Bravo! Dar va loviti de problema numarul unu a tuturor freelancerilor : gasirea clientilor. Cateva apeluri telefonice, doua sau trei vizite amicale si scrisori frumoase de... detalii carte... |
Pret: 28,40 lei
|
Studiile de piataAutor: Dayan Armand , Bouquerel FernandNr. pagini: 112 / An aparitie: 2008 / Editura: CH Beck Lucrarea "Studiile de piata" ofera o descriere si o explicare a tuturor tehnicilor utilizate ?n studiile de piata, analiz?nd, de o maniera clara si ordonata, nevoile, motivarile, atitudinile si comportamentele noilor cumparatori. detalii carte... |
Pret: 11,30 lei
|
Cum sa cistigi noi clienti. Prospectarea comerciala...Autor: Frederic Vendeuvre, Philippe BeaupreNr. pagini: 280 / An aparitie: 2008 / Editura: Polirom De cele mai multe ori, prospectarea este perceputa ca un exercitiu dificil sau chiar demotivant, din cauza dirijarii ei defectuoase de catre manageri si directorii comerciali ori a pregatirii insuficiente a agentilor. Intreprinderile de succes reusesc... detalii carte... |
Pret: 28,45 lei
|
De la publicitate la consumatorAutor: Max Sutherland, Alice K. SylvesterNr. pagini: 384 / An aparitie: 2008 / Editura: Polirom Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice ? reclame celebre, campanii de succes in media ?, De la... detalii carte... |
Pret: 35,10 lei
|
Vinzatorul de elita. Tehnici si strategii de succesAutor: Michael AguilarNr. pagini: 272 / An aparitie: 2008 / Editura: Polirom Specialistii in domeniul vinzarilor va impartasesc secretele succesului lor. Daca sinteti agenti sau directori de vinzari, consultanti in domeniul asigurarilor, responsabili de marketing sau intreprinzatori privati si doriti sa va sporiti cifra de... detalii carte... |
Pret: 28,45 lei
|
Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiuniiAutor: Nicolas CaronNr. pagini: 384 / An aparitie: 2008 / Editura: Polirom Legea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint din ce in ce mai informati, mai exigenti si mai selectivi. Cum ii convingeti ca oferta dumneavoastra este... detalii carte... |
Pret: 33,20 lei
|
Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare....Autor: Marc CorcosNr. pagini: 288 / An aparitie: 2008 / Editura: Polirom Indiferent daca vindeti ciocolata, ulei de motor sau asigurari de viata, ati trecut cel putin o data prin experienta neplacuta a ratarii unui contract. Nu ati inteles corect nevoile clientului, nu v-ati argumentat inspirat oferta, ati fost prea nesigur... detalii carte... |
Pret: 26,55 lei
|