Economie » Marketing / Publicitate

Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului - Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet

Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea...

Autor: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Nr. pagini: 352 / An aparitie: 2009 / Editura: Polirom

Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la... detalii carte...

Pret: 31,30 lei
Comanda acum "Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului - Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet" la pretul de 31,30 lei
Marketingul prin e-mail - Yan Claeyssen

Marketingul prin e-mail

Autor: Yan Claeyssen
Nr. pagini: 264 / An aparitie: 2009 / Editura: Polirom

Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta. Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail... detalii carte...

Pret: 31,30 lei
Comanda acum "Marketingul prin e-mail - Yan Claeyssen" la pretul de 31,30 lei
Strategia creativa in publicitate - Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler

Strategia creativa in publicitate

Autor: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler
Nr. pagini: 368 / An aparitie: 2009 / Editura: Polirom

Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii... detalii carte...

Pret: 35,10 lei
Comanda acum "Strategia creativa in publicitate - Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler" la pretul de 35,10 lei
Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare - Dominique Mouton, Gauderique Paris

Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta...

Autor: Dominique Mouton, Gauderique Paris
Nr. pagini: 328 / An aparitie: 2009 / Editura: Polirom

Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau a... detalii carte...

Pret: 28,02 lei
Comanda acum "Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare - Dominique Mouton, Gauderique Paris" la pretul de 28,02 lei
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media - Delia Cristina Balaban

Publicitatea. De la planificarea strategica la...

Autor: Delia Cristina Balaban
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2009 / Editura: Polirom

Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac... detalii carte...

Pret: 28,45 lei
Comanda acum "Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media - Delia Cristina Balaban" la pretul de 28,45 lei
Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de succes - Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone

Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o...

Autor: Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone
Nr. pagini: 416 / An aparitie: 2009 / Editura: Polirom

Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i pastra.... detalii carte...

Pret: 33,20 lei
Comanda acum "Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de succes - Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone" la pretul de 33,20 lei
Client o data, client mereu - Chris Daffy

Client o data, client mereu

Autor: Chris Daffy
Nr. pagini: 336 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica

Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii - "Client o data, client mereu" este bestsellerul unui specialist - in domeniul serviciilor pentru clienti. Cartea ofera idei si sfaturi usor de - inteles si de aplicat, bazate pe experienta... detalii carte...

Pret: 47,00 lei
Comanda acum "Client o data, client mereu - Chris Daffy" la pretul de 47,00 lei
Cum sa scrii reclame de succes - Dominic Gettins

Cum sa scrii reclame de succes

Autor: Dominic Gettins
Nr. pagini: 216 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica

Invata regulile nescrise ale copywritingului - Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o - ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca oamenii - dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt... detalii carte...

Pret: 37,00 lei
Comanda acum "Cum sa scrii reclame de succes - Dominic Gettins" la pretul de 37,00 lei
Branduri senzoriale - Martin Lindstrom

Branduri senzoriale

Autor: Martin Lindstrom
Nr. pagini: 304 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica

Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi - Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul - in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri - senzoriale expune programul inovator al... detalii carte...

Pret: 47,00 lei
Comanda acum "Branduri senzoriale - Martin Lindstrom" la pretul de 47,00 lei
Traversarea abisului - Geoffrey A. Moore

Traversarea abisului

Autor: Geoffrey A. Moore
Nr. pagini: 304 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica

Traversarea abisului este cel mai bine vandut ghid ce ofera - un plan nou de joc in marketingul industriilor high-tech. Traversarea - abisului a devenit o carte sfanta cu privire la promovarea produselor - de ultima tehnologie pe piete din ce in ce mai... detalii carte...

Pret: 47,00 lei
Comanda acum "Traversarea abisului - Geoffrey A. Moore" la pretul de 47,00 lei