CAUTARE
carte sau publicatie
pe cartea.ro
carte sau publicatie
pe cartea.ro
Marketingul prin e-mail

Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.ro

- Autor: Yan Claeyssen
- Editura: Polirom
- Colectia: Training. Vinzari & Negocieri
- Categoria: Marketing / Publicitate
- ISBN: 978-973-46-1453-0
- An aparitie: 2009
- Numar de pagini: 264
- Format carte: 130 x 200 mm
Descriere carte:
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta. Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitindu-le actorilor din domeniul marketingului direct ?traditional? sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.Cuprins: Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct ? Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail ? Cuvintele care vind ? Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail ? Un caz tipic: jocurile-concurs ? Analizarea si segmentarea adreselor ? Crearea si realizarea mesajelor eficace ? Marketingul viral activ ? Simplitate si vizibilitate
Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro


Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Marketingul prin e-mail - Yan Claeyssen" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro