CAUTARE
carte sau publicatie
pe cartea.ro
carte sau publicatie
pe cartea.ro
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului

Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.ro

- Autor: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
- Editura: Polirom
- Colectia: Training. Vinzari & Negocieri
- Categoria: Marketing / Publicitate
- ISBN: 978-973-46-1489-9
- An aparitie: 2009
- Numar de pagini: 352
- Format carte: 130 x 200 mm
Descriere carte:
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul ?multicanal?. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile ? tehnic, juridic, financiar, organizational ? si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.Cuprins: Din cuprins: Prospectarea: strategii, actiuni si factori-cheie ai succesului ? Obiectivele prospectarii ? Fidelizarea: strategii, practici si conditii de reusita ? Cele sapte particularitati ale fidelizarii on-line ? Profilul clientului ? Cum pot fi recistigati clientii? ? Stabilirea bugetului si reducerea costurilor ? Suporturile marketingului direct multicanal ? Redactarea unui mesaj eficient
Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro


Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului - Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro