carte sau publicatie
pe cartea.ro
Economie » Marketing / Publicitate
![]() |
Regulile unei prezentari de succesAutor: Ron HoffNr. pagini: 356 / An aparitie: 2002 / Editura: Curtea Veche O carte absolut necesara tuturor celor care au de facut o prezentare - in fata conducerii firmei la care lucreaza, in fata unui client (urmarind, de pilda, incheierea unui contract), in fata unei comisii ce acorda fonduri. Ea le va fi la fel de utila... detalii carte... |
Pret: 20,90 lei
|
![]() |
Cercetarea de marketing: studiul pietei pur si simpluAutor: Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor JijieNr. pagini: 256 / An aparitie: 2001 / Editura: Polirom Intr-o lume in care nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil, cartea de fata ne ofera toate principiile, toate etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de departament. In linii strict... detalii carte... |
Pret: 14,72 lei
|
![]() |
Manipularea in vanzariAutor: Robert NelsonNr. pagini: 184 / An aparitie: 2000 / Editura: Antet |
Pret: 13,01 lei
|
![]() |
Marketingul ca razboiAutor: Al Ries, Jack TrouyNr. pagini: 150 / An aparitie: 2000 / Editura: Andreas |
Pret: 10,07 lei
|
![]() |
Marketing modern. Concepte, tehnici, strategiiAutor: Elena NiculescuNr. pagini: 344 / An aparitie: 2000 / Editura: Polirom Autorii urmaresc prezentarea celor mai moderne abordari teoretice, a tendintelor actuale legate de procesul decizional de marketing si de programul de marketing, strategii de actiune, viitorul marketingului si al specialistului de marketing.Cuprins:... detalii carte... |
Pret: 9,03 lei
|
![]() |
Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitaraAutor: Claude Bonnange, Thomas ChantalAn aparitie: 1999 / Editura: Trei Pentru Claude Bonnange, cofondator al agentiei de publicitate TBWA, si Chantal Thomas, cercetatoare la Centre National de la Recherche Scientifique, eforturile publicitatii de a convinge publicul sa cumpere stau undeva intre fervoarea seducatoare a lui... detalii carte... |
Pret: 0,00 lei
|
![]() |
Marketing internationalAutor: Constantin SasuNr. pagini: 384 / An aparitie: 1999 / Editura: Polirom Profesor doctor Constantin Sasu propune acest titlu ca material didactic si ca instrument de documentare, in contextul unei crize recunoscute de informatii si a interesului din ce in ce mai larg al universitatilor si scolilor superioare de pe linga... detalii carte... |
Pret: 15,68 lei
|
![]() |
Manual de marketing - MANAGERAutor: Michael J. ThomasNr. pagini: 680 / An aparitie: 1998 / Editura: Codecs Marketingul inseamna servicii catre clienti - intr-un singur sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor clientilor. Manualul de marketing demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingul , atat ca... detalii carte... |
Pret: 42,75 lei
|
![]() |
Inteligenta marketing plusAutor: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan PrutianuNr. pagini: 448 / An aparitie: 1998 / Editura: Polirom Volumul, scris de trei specialisti recunoscuti in probleme de marketing si management, abordeaza - principalele aspecte ale domeniului (Concepte si notiuni de baza, Politica de produs, Politica de - pret, Comportamentul consumatorului, Sondajul de... detalii carte... |
Pret: 12,26 lei
|
![]() |
Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliuAutor: Jay Conrad Levinson & Seth GodinNr. pagini: 272 / An aparitie: 1995 / Editura: BusinessTech |
Pret: 36,10 lei
|