Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman

Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman - Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler
Pret: 46,55 Lei
(pretul include TVA)
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roMarketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman
Comanda acum "Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman - Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler" de pe libraria ishop la pretul de 46,55 lei
Descriere carte:

In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria de preocupare de la produse la consumatori si apoi la probleme ale intregii omeniri. Acesta este marketingul 3.0, etapa in care companiile au o orientare umanocentrica si echilibreaza profitabilitatea si responsabilitatea corporatista.

Bunastarea, saracia, grija fata de mediu tin de abordarea umanocentrica adusa de noul tip de marketing, care nu-si propune doar sa vanda niste produse sau servicii, ci sa si participe, alaturi de restul partenerilor (distribuitori, cumparatori, coactionari) la schimbarea in bine a lumii.

Marketing 3.0 este o carte din avangarda acestui domeniu care explica de ce viitorul marketingului tine de crearea unor produse, servicii si culturi organizationale care sa inspire, sa includa si sa reflecte valorile clientului-tinta.

"In ultima vreme am asistat la un declin al marketingului. Aceasta carte provocatoare ne spune cum poate marketingul sa-si recastige credibilitatea si influenta, inauntrul si in afara unei organizatii." Leonard L. Berry, profesor de marketing, Texas A&M University

"Philip Kotler este, inca o data, un deschizator de drumuri in materie de marketing strategic, aducand o noua si binevenita perspectiva. Marketing 3.0 este o pledoarie bine argumentata pentru avantajul unei concurente bazate pe apelul la spiritul uman, ca modalitate de a-i implica pe consumatori." Dennis Dunlap, CEO, American Marketing Association

"Marketing 3.0 contine idei importante pentru toti managerii. Arata foarte clar care e calea catre construirea unei companii umanocentrice, axate pe valori. Cele zece crezuri incluse in carte integreaza marketingul si valorile si asigura personalitate si scop companiilor care le practica." Stephen A. Greyser, profesor "Richard P. Chapman" de administrare a afacerilor, profesor emerit, Harvard Business School

"Mult prea mult timp marketerii au crezut ca satisfacerea consumatorilor era obiectivul principal al activitatilor de marketing. Marketing 3.0 arata ca bunastarea consumatorilor si a societatii este urmatoarea mare provocare pentru companii. Consumatorii cer mai mult de la ei insisi si asa ar trebui sa faca si companiile." Nirmalya Kumar, profesor de marketing si codirector al Aditya Birla India Centre, London Business School



Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman
Cartea Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman - Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro
Profesionist in vanzari - Editia a II-a - Nido R. Qubein Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Nido R. Qubein
26,60 lei
Maestrii marketingului -  Sultan Kermally Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Sultan Kermally
23,75 lei

Intoarce-te sa vezi
cartile din categoria
Marketing / PublicitateCarti recomandate din categoria Marketing / Publicitate