Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata - Gerald Zaltman
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roCum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata
Comanda acum "Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata - Gerald Zaltman" de pe libraria ishop la pretul de 28,45 lei
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata - Gerald Zaltman" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului - Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves ...
31,30 lei
Cum sa comunici ca sa cistigi - Richard Denny Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Richard Denny
11,78 lei

Intoarce-te sa vezi
cartile din categoria
Marketing / PublicitateCarti recomandate din categoria Marketing / Publicitate