Economie » Marketing / Publicitate

Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci - Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster

Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

Autor: Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2011 / Editura: Polirom

Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei de... detalii carte...

Pret: 26,55 lei
Comanda acum "Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci - Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster" la pretul de 26,55 lei
Intrebarea suprema - Fred Reichheld

Intrebarea suprema

Autor: Fred Reichheld
Nr. pagini: 250 / An aparitie: 2011 / Editura: Business Tech International Press

Cercetarile recente arata clar ca profiturile substantiale din vanzari se fac atunci cand cumparatorii sunt multumiti.Ei te recomanda cu caldura si altora si,culmea,se dovedeste ca sunt mult mai convingatori decat toate campaniile tale de marketing si... detalii carte...

Pret: 31,35 lei
Comanda acum "Intrebarea suprema - Fred Reichheld" la pretul de 31,35 lei
25 de miscari neinspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari - Stephan Schiffman

25 de miscari neinspirate + 5 bonusuri pe care trebuie...

Autor: Stephan Schiffman
Nr. pagini: 128 / An aparitie: 2011 / Editura: BusinessTech

In aceasta editie completata si actualizata, expertul - in vanzari Stephan Schiffman identifica principalele actiuni ce prezinta - o mare probabilitate de a strica o vanzare si le spune vanzatorilor ce - sa nu faca. Intre altele, el recomanda: - nu... detalii carte...

Pret: 20,90 lei
Comanda acum "25 de miscari neinspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari - Stephan Schiffman" la pretul de 20,90 lei
25 de miscari inspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le faci ca sa ai succes in vanzari - Stephan Schiffman

25 de miscari inspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa...

Autor: Stephan Schiffman
Nr. pagini: 128 / An aparitie: 2011 / Editura: BusinessTech

Invata sa vinzi cu ajutorul celor mai bune carti in domeniu! - Acum te poti alatura milioanelor de vanzatori care au urmat - sfaturile lui Stephan Schiffman si au vazut cum rezultatele lor in - vanzari decoleaza ca o racheta. Schiffman iti deschide... detalii carte...

Pret: 20,90 lei
Comanda acum "25 de miscari inspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le faci ca sa ai succes in vanzari - Stephan Schiffman" la pretul de 20,90 lei
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci - Hamish Pringle, Peter Field

Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si...

Autor: Hamish Pringle, Peter Field
Nr. pagini: 368 / An aparitie: 2011 / Editura: Polirom

Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre -... detalii carte...

Pret: 37,95 lei
Comanda acum "Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci - Hamish Pringle, Peter Field" la pretul de 37,95 lei
Profesionist in vanzari. Editia a III-a - Nido R. Qubein

Profesionist in vanzari. Editia a III-a

Autor: Nido R. Qubein
Nr. pagini: 232 / An aparitie: 2010 / Editura: Curtea Veche

O cariera in vanzari poate fi calea spre o viata imbelsugata sau drumul spinos catre o viata plina de frustrari. Depinde doar de dumneavoastra! Rezultatul nu are nimic de-a face cu norocul. Dar tine in intregime de felul in care ganditi si va... detalii carte...

Pret: 11,31 lei
Comanda acum "Profesionist in vanzari. Editia a III-a - Nido R. Qubein" la pretul de 11,31 lei
Orice reclamatie este un cadou - Claus Moller, Janelle Barlow

Orice reclamatie este un cadou

Autor: Claus Moller, Janelle Barlow
Nr. pagini: 427 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine - In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Orice reclamatie este un cadou - Claus Moller, Janelle Barlow" la pretul de 46,55 lei
Noile reguli de marketing si PR - David Meerman Scott

Noile reguli de marketing si PR

Autor: David Meerman Scott
Nr. pagini: 448 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing viral - Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Noile reguli de marketing si PR - David Meerman Scott" la pretul de 52,25 lei
Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice - Muresan Laura

Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte...

Autor: Muresan Laura
Nr. pagini: 200 / An aparitie: 2010 / Editura: CH Beck

Comportamentul responsabil social este un concept mai complex, care include, pe langa responsabilitatea etica, responsabilitatea economica, responsabilitatea juridica, responsabilitatea filantropica si responsabilitatea ecologica.Lucrarea ?Etica si... detalii carte...

Pret: 33,16 lei
Comanda acum "Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice - Muresan Laura" la pretul de 33,16 lei
Planificarea de marketing prin exemple - McDonald Malcom

Planificarea de marketing prin exemple

Autor: McDonald Malcom
Nr. pagini: 165 / An aparitie: 2010 / Editura: CH Beck

In calitatea dvs. de profesionist in marketing sau de student ocupat veti constata ca acest ghid practic de planificare de marketing, plin de informatii, este perfect pentru dvs. Scrisa intr-o maniera succinta si lamuritoare, cartea va va ajuta sa... detalii carte...

Pret: 28,40 lei
Comanda acum "Planificarea de marketing prin exemple - McDonald Malcom" la pretul de 28,40 lei