Editura Publica

Cercul inovatiei. Drumurile batatorite nu duc spre succes - Tom Peters

Cercul inovatiei. Drumurile batatorite nu duc spre succes

Autor: Tom Peters
Nr. pagini: 560 / An aparitie: 2011 / Editura: Editura Publica

Lumea afacerilor este intr-o permanenta stare de flux, una haotica in care singura strategie de supravietuire este inovatia constanta - atat pentru individ, cat si pentru organizatie. - In Cercul inovatiei, Tom Peters isi reexamineaza, rafineaza si... detalii carte...

Pret: 56,05 lei
Comanda acum "Cercul inovatiei. Drumurile batatorite nu duc spre succes - Tom Peters" la pretul de 56,05 lei
Exceptionalii (Outliers) - Povestea succesului - Malcolm Gladwell

Exceptionalii (Outliers) - Povestea succesului

Autor: Malcolm Gladwell
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica

Cu The Tipping Point, Malcolm Gladwell a schimbat felul in care intelegem - lumea. Exceptionalii (in original Outliers) va schimba felul in care intelegem - succesul. - Povestile despre cei care au un foarte, foarte mare succes se invart in jurul -... detalii carte...

Pret: 52,00 lei
Comanda acum "Exceptionalii (Outliers) - Povestea succesului - Malcolm Gladwell" la pretul de 52,00 lei
Arta povestirii in afaceri. Un ghid pentru lideri - Stephen Denning

Arta povestirii in afaceri. Un ghid pentru lideri

Autor: Stephen Denning
Nr. pagini: 472 / An aparitie: 2011 / Editura: Editura Publica

Stephen Denning, fost director la Banca Mondiala si maestru al naratiunii pentru afaceri, ne arata de ce povestirea constituie o abilitate esentiala pentru lideri. - Orice pozitie ai avea intr-o organizatie - CEO, middle management sau in linia intai -... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Arta povestirii in afaceri. Un ghid pentru lideri - Stephen Denning" la pretul de 52,25 lei
Super Freakonomics - Stephen J. Dubner, Steven D. Levitt

Super Freakonomics

Autor: Stephen J. Dubner, Steven D. Levitt
Nr. pagini: 320 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Racirea globala, patriotismul prostituatelor si motivele pentru care teroristii-kamikaze ar trebui sa-si faca asigurare de viata - Fiecare capitol din Superfreakonomics porneste de la intrebari din cele mai neasteptate, precum: Ce e mai periculos, sa... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Super Freakonomics - Stephen J. Dubner, Steven D. Levitt" la pretul de 52,25 lei
Metode euristice simple pentru decizii inteligente - Gerd Gigerenzer, Peter Todd, The ABC Research Group

Metode euristice simple pentru decizii inteligente

Autor: Gerd Gigerenzer, Peter Todd, The ABC Research Group
Nr. pagini: 616 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

La scrierea acestei carti au participat cercetatori din domenii diferite care de regula nu interactioneaza: psihologie, matematica, informatica, economie si biologie evolutionista. Iar rezultatul acestei colaborari, pe cat de paradoxale, pe atat de... detalii carte...

Pret: 56,00 lei
Comanda acum "Metode euristice simple pentru decizii inteligente - Gerd Gigerenzer, Peter Todd, The ABC Research Group" la pretul de 56,00 lei
Clienti pe viata - Carl Sewell, Paul B. Brown

Clienti pe viata

Autor: Carl Sewell, Paul B. Brown
Nr. pagini: 264 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica

Cum sa transformi acel cumparator ocazional intr-un client pe viata. - Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice - scrisa de Carl Sewell despre serviciile oferite clientilor, cu cinci capitole - noi. - Apeland la... detalii carte...

Pret: 47,00 lei
Comanda acum "Clienti pe viata - Carl Sewell, Paul B. Brown" la pretul de 47,00 lei
Client o data, client mereu - Chris Daffy

Client o data, client mereu

Autor: Chris Daffy
Nr. pagini: 336 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica

Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii - "Client o data, client mereu" este bestsellerul unui specialist - in domeniul serviciilor pentru clienti. Cartea ofera idei si sfaturi usor de - inteles si de aplicat, bazate pe experienta... detalii carte...

Pret: 47,00 lei
Comanda acum "Client o data, client mereu - Chris Daffy" la pretul de 47,00 lei
Ce-ar face Google - Jeff Jarvis

Ce-ar face Google

Autor: Jeff Jarvis
Nr. pagini: 360 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a - schimbat lumea noastra. Pentru a intelege natura acestei schimbari si sansele pe - care ni le ofera nu cred ca exista o companie mai potrivita decat Google. Sper - ca cei care lucreaza in alte... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Ce-ar face Google - Jeff Jarvis" la pretul de 46,55 lei
Noile reguli de marketing si PR - David Meerman Scott

Noile reguli de marketing si PR

Autor: David Meerman Scott
Nr. pagini: 448 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing viral - Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Noile reguli de marketing si PR - David Meerman Scott" la pretul de 52,25 lei
Pe spatele servetelului - Dan Roam

Pe spatele servetelului

Autor: Dan Roam
Nr. pagini: 304 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Cum sa rezolvam probleme si sa vindem idei prin desene - Un desen mazgalit pe un biet servetel are un impact mai mare decat un Excel sau un PowerPoint. Ajuta la cristalizarea ideilor, la spargerea tiparelor de gandire care ne tin pe loc si la obtinerea... detalii carte...

Pret: 52,00 lei
Comanda acum "Pe spatele servetelului - Dan Roam" la pretul de 52,00 lei