Editura Publica

Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor - Philip Kotler, John A. Caslione

Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor

Autor: Philip Kotler, John A. Caslione
Nr. pagini: 248 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica

Cuvantul chaotics nu apare (deocamdata) in niciun dictionar - al limbii engleze, dar e un concept care va circula in aproximativ 30 de tari - din lumea intreaga. S-ar putea traduce ca haoticism - un nou si necesar - instrument de management si... detalii carte...

Pret: 52,00 lei
Comanda acum "Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor - Philip Kotler, John A. Caslione" la pretul de 52,00 lei
Netocratia. Noua elita a puterii si viata dupa capitalism - Alexander Bard, Jan Soderqvist

Netocratia. Noua elita a puterii si viata dupa capitalism

Autor: Alexander Bard, Jan Soderqvist
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Internetul a fost proclamat drept un fenomen absolut descentralizat, situat dincolo de controlul indivizilor, corporatiilor sau guvernelor. - In Netocratia, Bard si Sderqvist afirma ca societatea transparenta si non-ierarhizata visata de pionierii... detalii carte...

Pret: 47,00 lei
Comanda acum "Netocratia. Noua elita a puterii si viata dupa capitalism - Alexander Bard, Jan Soderqvist" la pretul de 47,00 lei
Confesiunile unui bancher toxic - Cr?sus

Confesiunile unui bancher toxic

Autor: Cr?sus
Nr. pagini: 200 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica

Tuturor celor care inca mai au incredere in banca lor - In premiera, un bancher marturiseste... - Istoria secreta a crahului din septembrie 2008. - Episoade necunoscute ale falimentului celebrei banci americane Lehman Brothers. - Sunt dezvaluite numele... detalii carte...

Pret: 37,00 lei
Comanda acum "Confesiunile unui bancher toxic - Cr?sus" la pretul de 37,00 lei
BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate - Allen Adamson

BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin...

Autor: Allen Adamson
Nr. pagini: 336 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si - geopolitice din ultimii ani. in plus, numarul lor e acum imens. Iar pe langa ele - s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al - strategilor s.a.m.d.... detalii carte...

Pret: 47,00 lei
Comanda acum "BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate - Allen Adamson" la pretul de 47,00 lei
Simply Better - Patrick Barwise, Sean Meehan

Simply Better

Autor: Patrick Barwise, Sean Meehan
Nr. pagini: 224 / Editura: Editura Publica

Simply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri de astazi, simplu si la obiect, care atrage atentia asupra fundamentelor, asupra a ceea ce conteaza cu adevarat in dezvoltarea unei afaceri. Barwise si Meehan argumenteaza ca o diferentiere de... detalii carte...

Pret: 39,90 lei
Comanda acum "Simply Better - Patrick Barwise, Sean Meehan" la pretul de 39,90 lei
Fidel Castro. O biografie - Volker Skierka

Fidel Castro. O biografie

Autor: Volker Skierka
Nr. pagini: 504 / An aparitie: 2011 / Editura: Editura Publica

"Castro a supravietuit mai multor generatii de presedinti americani, secretari generali sovietici, sefi de stat si de guvern democrati din mai multe tari, pana cand a devenit... liderul politic cu cea mai lunga domnie din secolul XX si una dintre... detalii carte...

Pret: 37,05 lei
Comanda acum "Fidel Castro. O biografie - Volker Skierka" la pretul de 37,05 lei
Arta negocierii in afaceri - Roy Lewicki, Alexander Hiam

Arta negocierii in afaceri

Autor: Roy Lewicki, Alexander Hiam
Nr. pagini: 384 / An aparitie: 2008 / Editura: Editura Publica

Ghidul pentru incheierea unei afaceri si rezolvarea conflictelor - Arta negocierii in afaceri este un material util pentru orice lider sau manager care are nevoie de strategii si de idei practice pentru a le aplica in conducerea unei negocieri. Avand... detalii carte...

Pret: 61,75 lei
Comanda acum "Arta negocierii in afaceri - Roy Lewicki, Alexander Hiam" la pretul de 61,75 lei
Judeca. Cum iau marii lideri decizii inspirate - Noel Tichy, Warren Bennis

Judeca. Cum iau marii lideri decizii inspirate

Autor: Noel Tichy, Warren Bennis
Nr. pagini: 504 / An aparitie: 2011 / Editura: Editura Publica

Indiferent ca sunteti conducatorul unui departament mic sau al unei corporatii globale, Judeca va va oferi cadrul pentru evaluarea oricarei - situatii, luarea deciziei si, daca este necesar, corectarea ei in faza de executare. Va va arata cum sa... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Judeca. Cum iau marii lideri decizii inspirate - Noel Tichy, Warren Bennis" la pretul de 52,25 lei
Viitorul managementului - Gary Hamel, Bill Breen

Viitorul managementului

Autor: Gary Hamel, Bill Breen
Nr. pagini: 344 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

"Aceasta este o carte destinata visatorilor si oamenilor de actiune. A fost scrisa pentru toti cei care se simt sufocati de birocratie, care se tem ca "sistemul" actioneaza impotriva inovatiei, care cred, in secret, ca gatul sticlei este... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Viitorul managementului - Gary Hamel, Bill Breen" la pretul de 52,25 lei
Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop - Tony Hsieh

Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune...

Autor: Tony Hsieh
Nr. pagini: 264 / An aparitie: 2011 / Editura: Editura Publica

In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop - Tony Hsieh" la pretul de 46,55 lei