Editura Publica

Aisbergul nostru se topeste - John P. Kotter, Holger Rathgeber

Aisbergul nostru se topeste

Autor: John P. Kotter, Holger Rathgeber
Nr. pagini: 160 / An aparitie: 2008 / Editura: Editura Publica

Schimbarea si succesul in orice conditii - Cea mai bine vanduta carte in clasamentul New York Times, Wall Street Journal, Usa Today si Businessweek - Aisbergul nostru se topeste este o fabula simpla despre cum sa reusesti intr-o lume aflata in... detalii carte...

Pret: 42,75 lei
Comanda acum "Aisbergul nostru se topeste - John P. Kotter, Holger Rathgeber" la pretul de 42,75 lei
Iluzia utilizatorului. Despre limitele constiintei - Tor Norretranders

Iluzia utilizatorului. Despre limitele constiintei

Autor: Tor Norretranders
Nr. pagini: 440 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica

Expresia din titlul acestei carti, iluzia utilizatorului, provine din - informatica si se refera la felul simplist in care ne raportam mai toti la modul - cum functioneaza un calculator. Din informatica, sintagma a migrat, cu ajutorul - lui Tor... detalii carte...

Pret: 56,00 lei
Comanda acum "Iluzia utilizatorului. Despre limitele constiintei - Tor Norretranders" la pretul de 56,00 lei
Economia crizelor - Curs-fulger despre viitorul finantelor - Nouriel Roubini, Stephen Mihm

Economia crizelor - Curs-fulger despre viitorul finantelor

Autor: Nouriel Roubini, Stephen Mihm
Nr. pagini: 528 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Pana nu de mult, economia, cu toate ramurile ei, era doar o preocupare a specialistilor. Dar, de cativa ani incoace, lucrurile s-au schimbat si toata lumea a realizat ca economia ne priveste pe toti, politicile economice fiind in fond cele care ne... detalii carte...

Pret: 71,25 lei
Comanda acum "Economia crizelor - Curs-fulger despre viitorul finantelor - Nouriel Roubini, Stephen Mihm" la pretul de 71,25 lei
Irational in mod previzibil - Dan Ariely

Irational in mod previzibil

Autor: Dan Ariely
Nr. pagini: 424 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Suntem cu totii mult mai putin rationali decat presupune teoria economica standard. In plus, aceste manifestari irationale de care noi dam dovada nu sunt nici intamplatoare, nici absurde. Ele sunt sistematice si, din moment ce le repetam iar si iar,... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Irational in mod previzibil - Dan Ariely" la pretul de 52,25 lei
Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008 - Paul Krugman

Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008

Autor: Paul Krugman
Nr. pagini: 224 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica

In aceasta carte, devenita deja o lucrare clasica a domeniului, Paul Krugman - studiaza crizele economice care au maturat Asia si America Latina, aratand ca - ele reprezentau un avertisment pentru noi toti: la fel ca bolile devenite - rezistente la... detalii carte...

Pret: 56,00 lei
Comanda acum "Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008 - Paul Krugman" la pretul de 56,00 lei
Omul generos - Tor Norretranders

Omul generos

Autor: Tor Norretranders
Nr. pagini: 296 / An aparitie: 2008 / Editura: Editura Publica

A-i ajuta pe altii este cel mai sexy lucru pe care il poti face - Bestseller international - o carte de stiinta pentru toti, cuprinzatoare, care examineaza intreaga existenta umana pentru a arata ca, in fond, cheia catre sex este generozitatea. -... detalii carte...

Pret: 40,85 lei
Comanda acum "Omul generos - Tor Norretranders" la pretul de 40,85 lei
Clever - Gareth Jones, Rob Goffee

Clever

Autor: Gareth Jones, Rob Goffee
Nr. pagini: 240 / An aparitie: 2011 / Editura: Editura Publica

Reguli neconventionale pentru conducerea celor mai valorosi oameni din compania ta - Studiile dovedesc ca, in cadrul organizatiilor, o mana de oameni talentati creeaza valoare intr-o masura dispropotionat de mare in comparatie cu ceilalti membri.... detalii carte...

Pret: 37,05 lei
Comanda acum "Clever - Gareth Jones, Rob Goffee" la pretul de 37,05 lei
Branduri senzoriale - Martin Lindstrom

Branduri senzoriale

Autor: Martin Lindstrom
Nr. pagini: 304 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica

Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi - Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul - in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri - senzoriale expune programul inovator al... detalii carte...

Pret: 47,00 lei
Comanda acum "Branduri senzoriale - Martin Lindstrom" la pretul de 47,00 lei
Pierderea virginitatii - Richard Branson

Pierderea virginitatii

Autor: Richard Branson
Nr. pagini: 648 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Richard Branson si-a scris propriile reguli ale - succesului, creand un grup de companii care a impanzit toata lumea, dar fara - sediu central, fara ierarhie de management si cu birocratie minima. Multe dintre - afacerile lui - linii aeriene, retail,... detalii carte...

Pret: 65,55 lei
Comanda acum "Pierderea virginitatii - Richard Branson" la pretul de 65,55 lei
Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica - Claude Hopkins

Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica

Autor: Claude Hopkins
Nr. pagini: 248 / An aparitie: 2007 / Editura: Editura Publica

Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. - Acest volum contine cele doua carti de referinta. Publicitate... detalii carte...

Pret: 30,40 lei
Comanda acum "Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica - Claude Hopkins" la pretul de 30,40 lei