Economie » Marketing / Publicitate

Economia comertului intern si international - Andreea Simona Saseanu, Carmen Eugenia Costea

Economia comertului intern si international

Autor: Andreea Simona Saseanu, Carmen Eugenia Costea
Nr. pagini: 317 / An aparitie: 2009 / Editura: Uranus

In contextul actual nu mai este suficient sa incerci sa vinzi un produs. Apare tot mai pregnanta ideea vanzarii unei solutii, a unui serviciu integrat, astfel incat firma sa se poata diferentia de concurenta si sa-si justifice rolul pe piata. Cartea se... detalii carte...

Pret: 25,89 lei
Comanda acum "Economia comertului intern si international - Andreea Simona Saseanu, Carmen Eugenia Costea" la pretul de 25,89 lei
Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor - Dan Hill

Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor

Autor: Dan Hill
Nr. pagini: 504 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie. - Dan Hill si-a propus sa afle cum trebuie conduse companiile si... detalii carte...

Pret: 56,05 lei
Comanda acum "Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor - Dan Hill" la pretul de 56,05 lei
English for marketing Students - Monica Marin, Iulia Rascanu, Raluca Serban

English for marketing Students

Autor: Monica Marin, Iulia Rascanu, Raluca Serban
Nr. pagini: 132 / An aparitie: 2006 / Editura: Uranus

English for marketing students Engleza pentru studentii la marketing Autori : Monica Marin - Licentiata a facultatii de Limbi si Literaturi Straine , Universitatea Bucuresti din anul 1995. Din 1996, master in lingvistica aplicata la aceeasi facultate.... detalii carte...

Pret: 21,66 lei
Comanda acum "English for marketing Students - Monica Marin, Iulia Rascanu, Raluca Serban" la pretul de 21,66 lei
Esentialul despre promotii - Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison

Esentialul despre promotii

Autor: Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
Nr. pagini: 288 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim - Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Esentialul despre promotii - Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison" la pretul de 46,55 lei
Esentialul in marketing - Jim Blythe

Esentialul in marketing

Autor: Jim Blythe
Nr. pagini: 304 / An aparitie: 2005 / Editura: Rentrop & Straton
Pret: 49,70 lei
Comanda acum "Esentialul in marketing - Jim Blythe" la pretul de 49,70 lei
Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice - Muresan Laura

Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte...

Autor: Muresan Laura
Nr. pagini: 200 / An aparitie: 2010 / Editura: CH Beck

Comportamentul responsabil social este un concept mai complex, care include, pe langa responsabilitatea etica, responsabilitatea economica, responsabilitatea juridica, responsabilitatea filantropica si responsabilitatea ecologica.Lucrarea ?Etica si... detalii carte...

Pret: 33,16 lei
Comanda acum "Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice - Muresan Laura" la pretul de 33,16 lei
Euromarketing - Virgil Adascalitei

Euromarketing

Autor: Virgil Adascalitei
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2005 / Editura: Triumf
Pret: 22,78 lei
Comanda acum "Euromarketing - Virgil Adascalitei" la pretul de 22,78 lei
Fa-i Sa Cumpere! - Harry Washburn, Kim Wallace

Fa-i Sa Cumpere!

Autor: Harry Washburn, Kim Wallace
Editura: Amaltea

Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o uimitoare si puternica strategie de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si... detalii carte...

Pret: 20,00 lei
Comanda acum "Fa-i Sa Cumpere! - Harry Washburn, Kim Wallace" la pretul de 20,00 lei
Fa-I sa cumpere! - Harry Washburn, Kim Wallace

Fa-I sa cumpere!

Autor: Harry Washburn, Kim Wallace
Editura: Amaltea

Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o strategie uimitoare si puternica de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si... detalii carte...

Pret: 19,00 lei
Comanda acum "Fa-I sa cumpere! - Harry Washburn, Kim Wallace" la pretul de 19,00 lei
Fundamente teoretice ale comertului international - Constantin Ciupagea

Fundamente teoretice ale comertului international

Autor: Constantin Ciupagea
Nr. pagini: 176 / Editura: Editura Economica
Pret: 8,55 lei
Comanda acum "Fundamente teoretice ale comertului international - Constantin Ciupagea" la pretul de 8,55 lei