carte sau publicatie
pe cartea.ro
Economie » Marketing / Publicitate
Strategia si tactica stabilirii preturilorAutor: Thomas T. Nagle, John E. HoganNr. pagini: 464 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a - managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii - mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o - realitate de necontestat, iar... detalii carte... |
Pret: 94,05 lei
|
Strategii de marketing bancarAutor: Iuliana Cetina , Emanuel OdobescuNr. pagini: 208 / Editura: Editura Economica |
Pret: 19,95 lei
|
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si...Autor: Hamish Pringle, Peter FieldNr. pagini: 368 / An aparitie: 2011 / Editura: Polirom Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre -... detalii carte... |
Pret: 37,95 lei
|
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la...Autor: Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-MichelNr. pagini: 456 / An aparitie: 2006 / Editura: Polirom Traducere de Elisabeta Gheorghe. - Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate - si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum - pot fi apreciate... detalii carte... |
Pret: 40,80 lei
|
Studiile de piataAutor: Dayan Armand , Bouquerel FernandNr. pagini: 112 / An aparitie: 2008 / Editura: CH Beck Lucrarea "Studiile de piata" ofera o descriere si o explicare a tuturor tehnicilor utilizate ?n studiile de piata, analiz?nd, de o maniera clara si ordonata, nevoile, motivarile, atitudinile si comportamentele noilor cumparatori. detalii carte... |
Pret: 11,30 lei
|
Studiul pieteiAutor: Adrian GherasimNr. pagini: 192 / Editura: Editura Economica |
Pret: 18,05 lei
|
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESSAutor: George WhalinNr. pagini: 271 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile - In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o - autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail,... detalii carte... |
Pret: 46,55 lei
|
Succesul In VanzariAutor: Denny RichardNr. pagini: 208 / An aparitie: 2003 / Editura: CH Beck Cartea este un adevarat manual pentru agentii de vanzari si prezinta, intr-un stil captivant si accesibil, principii de baza, tehnici verificate si stratageme referitoare la:- ce inseamna vanzarea de perspectiva si cum iti castigi clientii pe termen... detalii carte... |
Pret: 14,17 lei
|
Sun Tzu - Strategii de marketingAutor: Gerald A. Michaelson, Steven A. MichaelsonNr. pagini: 272 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders 12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor - Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de - afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: - strategii de marketing, autorul... detalii carte... |
Pret: 40,85 lei
|
Targurile, Expozitiile si ConventiileAutor: Zamfir MoiseNr. pagini: 576 / An aparitie: 2002 / Editura: CH Beck Lucrarea isi propune sa ofere cat mai multe cunostinte si notiuni practice utile, de ordin tehnic, organizational si de marketing, intr-un cadru unitar, care sa permita tuturor celor implicati in domeniu ? expozantilor, vizitatorilor, organizatorilor,... detalii carte... |
Pret: 20,71 lei
|