CAUTARE
carte sau publicatie
pe cartea.ro
carte sau publicatie
pe cartea.ro
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.ro

- Autor: Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel
- Editura: Polirom
- Colectia: Collegium. Relatii Publice Si Publicitate
- Categoria: Marketing / Publicitate
- ISBN: 973-46-0042-7
- An aparitie: 2006
- Numar de pagini: 456
- Format carte: 160 x 235 mm
Descriere carte:
Traducere de Elisabeta Gheorghe.
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate
si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum
pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni
creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar
pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de
exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza
studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii
de marketing. Cuprins: Clientul agentiei de publicitate si piata sa • Consumatorul •
Mediul • Strategiile de comunicare • Planul media • Canalele mediatice •
Reclama non-media • Planul de campanie
Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro


Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media - Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro