Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media - Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roStrategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Comanda acum "Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media - Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel" de pe libraria ishop la pretul de 40,80 lei
Descriere carte:
Traducere de Elisabeta Gheorghe. Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing. Cuprins: Clientul agentiei de publicitate si piata sa • Consumatorul • Mediul • Strategiile de comunicare • Planul media • Canalele mediatice • Reclama non-media • Planul de campanie

Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Cartea Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media - Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro
Planul Eficace De Marketing. O Metoda Verificata Pentru Companiile De Orice Marime - Peter Knight Trad.Monica Sibinescu Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Peter Knight Trad.Monica Sibinescu
22,41 lei
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci - Hamish Pringle, Peter Field Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Hamish Pringle, Peter Field
37,95 lei

Intoarce-te sa vezi
cartile din categoria
Marketing / PublicitateCarti recomandate din categoria Marketing / Publicitate