carte sau publicatie
pe cartea.ro
Economie » Marketing / Publicitate
Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la...Autor: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip KotlerNr. pagini: 240 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria... detalii carte... |
Pret: 46,55 lei
|
Marketing agroalimentarAutor: Mihai DiaconescuNr. pagini: 184 / An aparitie: 2005 / Editura: Universitara |
Pret: 19,00 lei
|
Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliuAutor: Jay Conrad Levinson & Seth GodinNr. pagini: 272 / An aparitie: 1995 / Editura: BusinessTech |
Pret: 36,10 lei
|
Marketing direct pe intelesul tuturorAutor: Drayton BirdNr. pagini: 480 / An aparitie: 2007 / Editura: Editura Publica Scrisa in 1982, Marketing direct pe intelesul tuturor a ajuns in prezent la a cincea editie si a fost tradusa in 14 limbi. - Pentru multi ani, Marketing direct pe intelesul tuturor s-a bucurat de o reputatie de neegalat, fiind cartea autoritara, iar... detalii carte... |
Pret: 68,40 lei
|
Marketing ecologic. Etica verde a productiei si consumuluiAutor: Victor DanciuNr. pagini: 240 / Editura: Editura Economica |
Pret: 20,90 lei
|
Marketing financiar-bancarAutor: Madalina Antoaneta RadoiNr. pagini: 252 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Economica |
Pret: 34,20 lei
|
Marketing in sectorul publicAutor: Philip Kotler , Nancy LeeNr. pagini: 304 / An aparitie: 2008 / Editura: Meteor Press Marketing in sectorul public este o lucare fundamentala in care sunt prezentate zeci de povesti de succes ale unor institutii de toate genurile - din toata lumea - astfel incat dumneavoastra sa puteti schimba in bine starea de lucruri din propria... detalii carte... |
Pret: 33,25 lei
|
Marketing internationalAutor: Constantin SasuNr. pagini: 384 / An aparitie: 1999 / Editura: Polirom Profesor doctor Constantin Sasu propune acest titlu ca material didactic si ca instrument de documentare, in contextul unei crize recunoscute de informatii si a interesului din ce in ce mai larg al universitatilor si scolilor superioare de pe linga... detalii carte... |
Pret: 15,68 lei
|
Marketing international (editia a III-a revazuta si...Autor: Constantin SasuNr. pagini: 392 / An aparitie: 2005 / Editura: Polirom Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului ? student, profesor, economist, om de afaceri ? - cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: - cunoasterea mediului international, identificarea... detalii carte... |
Pret: 23,27 lei
|
Marketing international. Provocari si tendinte la...Autor: Victor DanciuNr. pagini: 392 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Economica Sistemul marketingului international reprezinta o abordaremoderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatiiintregului marketing destinat pietelor internationale. Mediulinternational face obiectul a doua capitole in care sunt tratateconceptele,... detalii carte... |
Pret: 45,60 lei
|