Economie » Marketing / Publicitate

Secretele persuasiunii. Cum sa vinzi orice oricui - Roger Dawson

Secretele persuasiunii. Cum sa vinzi orice oricui

Autor: Roger Dawson
Nr. pagini: 304 / An aparitie: 2006 / Editura: Polirom

Traducere de Valentin Cirdei. - Ce anume ii motiveaza pe cumparatori? Cum pot fi ei convinsi sa aleaga un produs si, mai ales, sa-l - achizitioneze? Cum poate fi incheiata o afacere profitabila chiar si cu cei mai pretentiosi - clienti? Cartea... detalii carte...

Pret: 22,70 lei
Comanda acum "Secretele persuasiunii. Cum sa vinzi orice oricui - Roger Dawson" la pretul de 22,70 lei
Sfarsitul advertisingului asa cum il stim - Sergio Zyman, Armin Brott

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

Autor: Sergio Zyman, Armin Brott
Nr. pagini: 320 / An aparitie: 2008 / Editura: Editura Publica

Felul in care companiile fac afaceri in ziua de azi nu numai ca nu imbunatateste situatia actuala, ci chiar o inrautateste. - In cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. In aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul,... detalii carte...

Pret: 58,90 lei
Comanda acum "Sfarsitul advertisingului asa cum il stim - Sergio Zyman, Armin Brott" la pretul de 58,90 lei
Sfarsitul Marketingului - Sergio Zyman

Sfarsitul Marketingului

Autor: Sergio Zyman
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2004 / Editura: Nemira

Marketingul nu este nici mister, nici alchimie, ci este o disciplina serioasa de afaceri, care poate si trebuie sa fie pusa in practica urmandu-se principii serioase de afaceri. Daca marketerii nu inteleg acest lucru si daca nu modifica atat perceptia,... detalii carte...

Pret: 0,00 lei
Comanda acum "Sfarsitul Marketingului - Sergio Zyman" la pretul de 0,00 lei
Small talk. Tehnici de negociere - Susane Watzke-Otte

Small talk. Tehnici de negociere

Autor: Susane Watzke-Otte
Nr. pagini: 128 / Editura: All

Va aflati des in situatii in care trebuie sa comunicati fara retinere - fie ca este vorba de superiori, colegi, parteneri de afaceri ori persoane din sfera privata? Vreti ca in orice situatie sa creati cea mai buna impresie?Aceasta carte va ofera... detalii carte...

Pret: 14,16 lei
Comanda acum "Small talk. Tehnici de negociere - Susane Watzke-Otte" la pretul de 14,16 lei
Speranta Nu E O Strategie - Rick Page

Speranta Nu E O Strategie

Autor: Rick Page
Editura: Amaltea

Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi... detalii carte...

Pret: 19,00 lei
Comanda acum "Speranta Nu E O Strategie - Rick Page" la pretul de 19,00 lei
Speranta nu e o strategie - Rick Page

Speranta nu e o strategie

Autor: Rick Page
Editura: Amaltea

Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi... detalii carte...

Pret: 18,05 lei
Comanda acum "Speranta nu e o strategie - Rick Page" la pretul de 18,05 lei
Stiinta Influentarii - Kevin Hogan

Stiinta Influentarii

Autor: Kevin Hogan
Editura: Amaltea

Influentarea era candva o arta. Acum, datorita lui Kevin Hogan, a devenit o stiinta. Autorul este un expert recunoscut in domeniul persuasiunii, iar aceasta carte este Graalul influentarii in noul mileniu. Vreti ca interlocutorul sa va raspunda... detalii carte...

Pret: 22,00 lei
Comanda acum "Stiinta Influentarii - Kevin Hogan" la pretul de 22,00 lei
Stiinta influentarii - Kevin Hogan

Stiinta influentarii

Autor: Kevin Hogan
Editura: Amaltea

Influentarea era candva o arta. Acum, datorita lui Kevin Hogan, a devenit o stiinta. Autorul este un expert recunoscut in domeniul persuasiunii, iar aceasta carte este Graalul influentarii in noul mileniu. Vreti ca interlocutorul sa va raspunda... detalii carte...

Pret: 20,90 lei
Comanda acum "Stiinta influentarii - Kevin Hogan" la pretul de 20,90 lei
Strategia creativa in publicitate - Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler

Strategia creativa in publicitate

Autor: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler
Nr. pagini: 368 / An aparitie: 2009 / Editura: Polirom

Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii... detalii carte...

Pret: 35,10 lei
Comanda acum "Strategia creativa in publicitate - Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler" la pretul de 35,10 lei
Strategia portofoliului de brand - David A. Aaker

Strategia portofoliului de brand

Autor: David A. Aaker
Nr. pagini: 430 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate - Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea - incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care - defineste in mod explicit... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Strategia portofoliului de brand - David A. Aaker" la pretul de 52,25 lei