carte sau publicatie
pe cartea.ro
Economie » Marketing / Publicitate
Secretele persuasiunii. Cum sa vinzi orice oricuiAutor: Roger DawsonNr. pagini: 304 / An aparitie: 2006 / Editura: Polirom Traducere de Valentin Cirdei. - Ce anume ii motiveaza pe cumparatori? Cum pot fi ei convinsi sa aleaga un produs si, mai ales, sa-l - achizitioneze? Cum poate fi incheiata o afacere profitabila chiar si cu cei mai pretentiosi - clienti? Cartea... detalii carte... |
Pret: 22,70 lei
|
Sfarsitul advertisingului asa cum il stimAutor: Sergio Zyman, Armin BrottNr. pagini: 320 / An aparitie: 2008 / Editura: Editura Publica Felul in care companiile fac afaceri in ziua de azi nu numai ca nu imbunatateste situatia actuala, ci chiar o inrautateste. - In cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. In aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul,... detalii carte... |
Pret: 58,90 lei
|
Sfarsitul MarketinguluiAutor: Sergio ZymanNr. pagini: 272 / An aparitie: 2004 / Editura: Nemira Marketingul nu este nici mister, nici alchimie, ci este o disciplina serioasa de afaceri, care poate si trebuie sa fie pusa in practica urmandu-se principii serioase de afaceri. Daca marketerii nu inteleg acest lucru si daca nu modifica atat perceptia,... detalii carte... |
Pret: 0,00 lei
|
Small talk. Tehnici de negociereAutor: Susane Watzke-OtteNr. pagini: 128 / Editura: All Va aflati des in situatii in care trebuie sa comunicati fara retinere - fie ca este vorba de superiori, colegi, parteneri de afaceri ori persoane din sfera privata? Vreti ca in orice situatie sa creati cea mai buna impresie?Aceasta carte va ofera... detalii carte... |
Pret: 14,16 lei
|
Speranta Nu E O StrategieAutor: Rick PageEditura: Amaltea Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi... detalii carte... |
Pret: 19,00 lei
|
Speranta nu e o strategieAutor: Rick PageEditura: Amaltea Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi... detalii carte... |
Pret: 18,05 lei
|
Stiinta InfluentariiAutor: Kevin HoganEditura: Amaltea Influentarea era candva o arta. Acum, datorita lui Kevin Hogan, a devenit o stiinta. Autorul este un expert recunoscut in domeniul persuasiunii, iar aceasta carte este Graalul influentarii in noul mileniu. Vreti ca interlocutorul sa va raspunda... detalii carte... |
Pret: 22,00 lei
|
Stiinta influentariiAutor: Kevin HoganEditura: Amaltea Influentarea era candva o arta. Acum, datorita lui Kevin Hogan, a devenit o stiinta. Autorul este un expert recunoscut in domeniul persuasiunii, iar aceasta carte este Graalul influentarii in noul mileniu. Vreti ca interlocutorul sa va raspunda... detalii carte... |
Pret: 20,90 lei
|
Strategia creativa in publicitateAutor: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome JewlerNr. pagini: 368 / An aparitie: 2009 / Editura: Polirom Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii... detalii carte... |
Pret: 35,10 lei
|
Strategia portofoliului de brandAutor: David A. AakerNr. pagini: 430 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate - Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea - incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care - defineste in mod explicit... detalii carte... |
Pret: 52,25 lei
|