CAUTARE
carte sau publicatie
pe cartea.ro
carte sau publicatie
pe cartea.ro
Sfarsitul Marketingului
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.ro
- Autor: Sergio Zyman
- Editura: Nemira
- Colectia: Colectii vechi
- Categoria: Marketing / Publicitate
- ISBN: 973-569-502-2
- An aparitie: 2004
- Numar de pagini: 272
- Format carte: Buzunar 130 x 200
Descriere carte:
Marketingul nu este nici mister, nici alchimie, ci este o disciplina serioasa de afaceri, care poate si trebuie sa fie pusa in practica urmandu-se principii serioase de afaceri. Daca marketerii nu inteleg acest lucru si daca nu modifica atat perceptia, cat si esenta a ceea ce intreprind, atunci nu numai ca vor ajunge sa isi piarda slujba, dar si companiile pentru care lucreaza vor iesi rapid din afaceri.
Este posibil ca descrierea facuta marketingului in aceasta carte sa nu fie tocmai metoda pentru care marketer-ul sa opteze, pentru ca este o metoda noua si diferita de vechiul tip de marketing.
Marketingul, asa cum il stim noi, a murit. Cel putin, acesta este lucrul pe care il afirma cu tarie Sergio Zyman, autorul cartii si fost director al campaniilor de promovare a produselor Coca-Cola.
In esenta, mesajul acestei carti este acela ca marketerii au uitat si trebuie sa-si aminteasca cat de curand ca marketingul se refera la vanzarea produselor. El nu isi propune crearea unei imagini. Marketingul nu urmareste nici crearea de clipuri castigatoare de premii, ci se ocupa cu programe si campanii de promovare, cu publicitatea si cu un milion de alte lucruri care-i conving pe oameni ca ar trebui sa cumpere produsul respectiv.
Sfarsitul marketingului se bazeaza pe experienta deosebita a lui Sergio Zyman: este sinteza a zeci de ani de asimilare, concentrata in cateva strategii, tactici si procese, multe dintre ele chiar spectaculoase.
Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Sfarsitul Marketingului - Sergio Zyman" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro