Economie » Marketing / Publicitate

Marketing la indigo. Cum sa faci avere prin metode testate de altii - Burke Hedges

Marketing la indigo. Cum sa faci avere prin metode...

Autor: Burke Hedges
Nr. pagini: 96 / An aparitie: 2007 / Editura: Curtea Veche

Indiferent de cultura careia ii apartine, indiferent de educatia primita, de talente si de abilitati, omul se bazeaza in viata pe imitatie. Asa invata sa manance, sa scrie, sa conduca automobilul. Cand isi ia o slujba si incepe sa traiasca in cercul... detalii carte...

Pret: 15,20 lei
Comanda acum "Marketing la indigo. Cum sa faci avere prin metode testate de altii - Burke Hedges" la pretul de 15,20 lei
Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii - Elena Niculescu

Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii

Autor: Elena Niculescu
Nr. pagini: 344 / An aparitie: 2000 / Editura: Polirom

Autorii urmaresc prezentarea celor mai moderne abordari teoretice, a tendintelor actuale legate de procesul decizional de marketing si de programul de marketing, strategii de actiune, viitorul marketingului si al specialistului de marketing.Cuprins:... detalii carte...

Pret: 9,03 lei
Comanda acum "Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii - Elena Niculescu" la pretul de 9,03 lei
Marketing on-Line - Richard Gay, Alan Charlesworth, Dr. Rita Esen

Marketing on-Line

Autor: Richard Gay, Alan Charlesworth, Dr. Rita Esen
Nr. pagini: 556 / Editura: All

Folosind o multime de studii de caz pentru diverse situatii preluate din viata reala, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordeaza anumite concepte de marketing, familiare ? cum ar fi mixul de marketing si comportamentul... detalii carte...

Pret: 66,40 lei
Comanda acum "Marketing on-Line - Richard Gay, Alan Charlesworth, Dr. Rita Esen" la pretul de 66,40 lei
Marketing pentru profit - Notiuni fundamentale - Patrick Forsyth

Marketing pentru profit - Notiuni fundamentale

Autor: Patrick Forsyth
Nr. pagini: 204 / An aparitie: 2005 / Editura: Niculescu
Pret: 15,53 lei
Comanda acum "Marketing pentru profit - Notiuni fundamentale - Patrick Forsyth" la pretul de 15,53 lei
Marketing pentru profit. Notiuni fundamentale - Patrick Forsyth

Marketing pentru profit. Notiuni fundamentale

Autor: Patrick Forsyth
Nr. pagini: 208 / An aparitie: 2005 / Editura: Niculescu

O adevarata demistificare a marketingului, cartea defineste domeniul, propunand o gama larga de posibilitati de cariera existente in cadrul sau (abordarea domeniului, modalitatea generala de lucru, evolutia intr-o asemenea cariera, atingerea unui varf... detalii carte...

Pret: 15,53 lei
Comanda acum "Marketing pentru profit. Notiuni fundamentale - Patrick Forsyth" la pretul de 15,53 lei
Marketing strategic competitiv. O abordare internationala - Victor Danciu

Marketing strategic competitiv. O abordare internationala

Autor: Victor Danciu
Nr. pagini: 288 / Editura: Editura Economica
Pret: 19,00 lei
Comanda acum "Marketing strategic competitiv. O abordare internationala - Victor Danciu" la pretul de 19,00 lei
Marketing-ul bazat pe permisiune - Seth Godin

Marketing-ul bazat pe permisiune

Autor: Seth Godin
Nr. pagini: 254 / An aparitie: 2004 / Editura: BusinessTech
Pret: 24,60 lei
Comanda acum "Marketing-ul bazat pe permisiune - Seth Godin" la pretul de 24,60 lei
Marketing.Concepte de baza si aplicatii - Eva-Cristina Petrescu

Marketing.Concepte de baza si aplicatii

Autor: Eva-Cristina Petrescu
Nr. pagini: 176 / An aparitie: 2009 / Editura: Uranus

Cuprins: - Introducere in marketing - Mediul de marketing si piata intreprinderii - Comportamentul consumatorului - Cercetarea de marketing - Politica de marketing - Planificarea si controlul activitatii de marketigului - Aplicatii detalii carte...

Pret: 20,71 lei
Comanda acum "Marketing.Concepte de baza si aplicatii - Eva-Cristina Petrescu" la pretul de 20,71 lei
Marketingul adresat femeilor - Marti Barletta

Marketingul adresat femeilor

Autor: Marti Barletta
Nr. pagini: 400 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders

Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial - Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele - constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu - mult reprezentarea lor in cadrul... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Marketingul adresat femeilor - Marti Barletta" la pretul de 52,25 lei
Marketingul ca razboi - Al Ries, Jack Trouy

Marketingul ca razboi

Autor: Al Ries, Jack Trouy
Nr. pagini: 150 / An aparitie: 2000 / Editura: Andreas
Pret: 10,07 lei
Comanda acum "Marketingul ca razboi - Al Ries, Jack Trouy" la pretul de 10,07 lei