carte sau publicatie
pe cartea.ro
Relatii publice / Comunicare
Fondul si formaAutor: Maria Iacob Dumitru IacobNr. pagini: 240 / An aparitie: 2010 / Editura: Tritonic Cartea pleaca de la o tema de traditie in cultura romana, tema ?formelor fara fond?. In opinia noastra, relatia dintre forme si fond se cuvine a fi privita pe? ambii versanti ai problemei, in cultura unei societati fiind cu putinta atat situatiile... detalii carte... |
Pret: 28,50 lei
|
Fondurile europeneAutor: Alina BargaoanuNr. pagini: 256 / An aparitie: 2009 / Editura: Tritonic Despre fondurile europene se vorbeste mult, dar nu intotdeauna in cunostinta de cauza. Nici un discurs public despre integrarea europeana, despre responsabilitatile Romaniei ca stat membru, despre administratia publica, mediul rural, intreprinderile... detalii carte... |
Pret: 28,50 lei
|
Formarea identitatii profesionale a jurnalistilorAutor: Luminita RoscaNr. pagini: 176 / An aparitie: 2010 / Editura: Tritonic "Indeobste, cand criticam discursul presei, criticam un discurs care contine si lumea ?prostocratiei? lui Caragiale, dupa o fomulare cunoscuta a lui Mircea Iorgulescu, si pe aceea populata de idei si idealuri a lui Camil Petrescu sau pe cea... detalii carte... |
Pret: 22,80 lei
|
Forta branduluiAutor: William J. McewenNr. pagini: 176 / Editura: All Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor dea curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programede fidelizare, in softuri complexe si costisitoare de CRM... Rezultatul? Majoritateacompaniilor nu... detalii carte... |
Pret: 33,16 lei
|
Fundamentele Comunicarii InterpersonaleAutor: DINU MihaiNr. pagini: 304 / Editura: All Cei ce sustin ca traim intr-o era a comunicarii par sa confunde dezvoltarea telecomunicatiilor cu progresul comunicarii interumane. Nu este catusi de putin sigur ca suntem astazi mai capabili decat in trecut de solidaritate afectiva cu semenii,... detalii carte... |
Pret: 26,91 lei
|
Ghid esential de promovareAutor: Alexandra Zbuchea Florina Pinzaru Cristina GalalaeNr. pagini: 400 / An aparitie: 2009 / Editura: Tritonic Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul micro (al organizatiilor sau chiar al indivizilor ? branding-ul personal). Asa cum istoria... detalii carte... |
Pret: 38,00 lei
|
Ghid practic de relatii publiceAutor: Joe MarconiNr. pagini: 392 / An aparitie: 2007 / Editura: Polirom Traducere de Camelia Cmeciu. - Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza strategii, - solutioneaza probleme si asigura o comunicare eficienta cu mass-media si o perceptie adecvata a - publicurilor asupra... detalii carte... |
Pret: 35,10 lei
|
Ghidul Comunicatorului Deontologie si LegislatieAutor: Radut BilbaieEditura: Tritonic |
Pret: 0,00 lei
|
Ghidul redactarii ?n Relatii PubliceAutor: Merry Aronson, Don Spetner, Carol AmesNr. pagini: 328 / An aparitie: 2008 / Editura: Amsta Publishing Ghidul redactarii in relatii publice - era digitala propune o abordare simpla si practica a redactarii - materialelor de PR, de la obisnuitele comunicate de presa, scrisori de pitch, biografii si alerte media, la discursuri mult mai complexe si... detalii carte... |
Pret: 29,00 lei
|
Interviul: recurs la memoria culturalaAutor: Gabriela Rusu PasarinNr. pagini: 368 / An aparitie: 2010 / Editura: Tritonic Reconstituirea unei epoci cultural bazata pe efectele politicului este un proces comunicational complex, in care emotia si reminiscentele amintirii personale contribuie la amprentarea subiectiv-reconstitutiva a fenomenului. Se realizeaza astfel o... detalii carte... |
Pret: 38,00 lei
|