Relatii publice / Comunicare

Fondul si forma - Maria Iacob Dumitru Iacob

Fondul si forma

Autor: Maria Iacob Dumitru Iacob
Nr. pagini: 240 / An aparitie: 2010 / Editura: Tritonic

Cartea pleaca de la o tema de traditie in cultura romana, tema ?formelor fara fond?. In opinia noastra, relatia dintre forme si fond se cuvine a fi privita pe? ambii versanti ai problemei, in cultura unei societati fiind cu putinta atat situatiile... detalii carte...

Pret: 28,50 lei
Comanda acum "Fondul si forma - Maria Iacob Dumitru Iacob" la pretul de 28,50 lei
Fondurile europene - Alina Bargaoanu

Fondurile europene

Autor: Alina Bargaoanu
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2009 / Editura: Tritonic

Despre fondurile europene se vorbeste mult, dar nu intotdeauna in cunostinta de cauza. Nici un discurs public despre integrarea europeana, despre responsabilitatile Romaniei ca stat membru, despre administratia publica, mediul rural, intreprinderile... detalii carte...

Pret: 28,50 lei
Comanda acum "Fondurile europene - Alina Bargaoanu" la pretul de 28,50 lei
Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor - Luminita Rosca

Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor

Autor: Luminita Rosca
Nr. pagini: 176 / An aparitie: 2010 / Editura: Tritonic

"Indeobste, cand criticam discursul presei, criticam un discurs care contine si lumea ?prostocratiei? lui Caragiale, dupa o fomulare cunoscuta a lui Mircea Iorgulescu, si pe aceea populata de idei si idealuri a lui Camil Petrescu sau pe cea... detalii carte...

Pret: 22,80 lei
Comanda acum "Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor - Luminita Rosca" la pretul de 22,80 lei
Forta brandului - William J. Mcewen

Forta brandului

Autor: William J. Mcewen
Nr. pagini: 176 / Editura: All

Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor dea curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programede fidelizare, in softuri complexe si costisitoare de CRM... Rezultatul? Majoritateacompaniilor nu... detalii carte...

Pret: 33,16 lei
Comanda acum "Forta brandului - William J. Mcewen" la pretul de 33,16 lei
Fundamentele Comunicarii Interpersonale - DINU Mihai

Fundamentele Comunicarii Interpersonale

Autor: DINU Mihai
Nr. pagini: 304 / Editura: All

  Cei ce sustin ca traim intr-o era a comunicarii par sa confunde dezvoltarea telecomunicatiilor cu progresul comunicarii interumane. Nu este catusi de putin sigur ca suntem astazi mai capabili decat in trecut de solidaritate afectiva cu semenii,... detalii carte...

Pret: 26,91 lei
Comanda acum "Fundamentele Comunicarii Interpersonale - DINU Mihai" la pretul de 26,91 lei
Ghid esential de promovare - Alexandra Zbuchea Florina Pinzaru Cristina Galalae

Ghid esential de promovare

Autor: Alexandra Zbuchea Florina Pinzaru Cristina Galalae
Nr. pagini: 400 / An aparitie: 2009 / Editura: Tritonic

Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul micro (al organizatiilor sau chiar al indivizilor ? branding-ul personal). Asa cum istoria... detalii carte...

Pret: 38,00 lei
Comanda acum "Ghid esential de promovare - Alexandra Zbuchea Florina Pinzaru Cristina Galalae" la pretul de 38,00 lei
Ghid practic de relatii publice - Joe Marconi

Ghid practic de relatii publice

Autor: Joe Marconi
Nr. pagini: 392 / An aparitie: 2007 / Editura: Polirom

Traducere de Camelia Cmeciu. - Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza strategii, - solutioneaza probleme si asigura o comunicare eficienta cu mass-media si o perceptie adecvata a - publicurilor asupra... detalii carte...

Pret: 35,10 lei
Comanda acum "Ghid practic de relatii publice - Joe Marconi" la pretul de 35,10 lei
Ghidul Comunicatorului Deontologie si Legislatie - Radut Bilbaie

Ghidul Comunicatorului Deontologie si Legislatie

Autor: Radut Bilbaie
Editura: Tritonic
Pret: 0,00 lei
Comanda acum "Ghidul Comunicatorului Deontologie si Legislatie - Radut Bilbaie" la pretul de 0,00 lei
Ghidul redactarii ?n Relatii Publice - Merry Aronson, Don Spetner, Carol Ames

Ghidul redactarii ?n Relatii Publice

Autor: Merry Aronson, Don Spetner, Carol Ames
Nr. pagini: 328 / An aparitie: 2008 / Editura: Amsta Publishing

Ghidul redactarii in relatii publice - era digitala propune o abordare simpla si practica a redactarii - materialelor de PR, de la obisnuitele comunicate de presa, scrisori de pitch, biografii si alerte media, la discursuri mult mai complexe si... detalii carte...

Pret: 29,00 lei
Comanda acum "Ghidul redactarii ?n Relatii Publice - Merry Aronson, Don Spetner, Carol Ames" la pretul de 29,00 lei
Interviul: recurs la memoria culturala - Gabriela Rusu Pasarin

Interviul: recurs la memoria culturala

Autor: Gabriela Rusu Pasarin
Nr. pagini: 368 / An aparitie: 2010 / Editura: Tritonic

Reconstituirea unei epoci cultural bazata pe efectele politicului este un proces comunicational complex, in care emotia si reminiscentele amintirii personale contribuie la amprentarea subiectiv-reconstitutiva a fenomenului. Se realizeaza astfel o... detalii carte...

Pret: 38,00 lei
Comanda acum "Interviul: recurs la memoria culturala - Gabriela Rusu Pasarin" la pretul de 38,00 lei