CAUTARE
carte sau publicatie
pe cartea.ro
carte sau publicatie
pe cartea.ro
Forta brandului

Pret: 33,16 Lei
(pretul include TVA)
(pretul include TVA)
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.ro

- Autor: William J. Mcewen
- Editura: All
- Colectia: Oferte Speciale Toamna 2009
- Categoria: Relatii publice / Comunicare
- ISBN: 973-724-141-2
- An aparitie: 0
- Numar de pagini: 176
- Format carte:
Descriere carte:
Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor dea curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programede fidelizare, in softuri complexe si costisitoare de CRM... Rezultatul? Majoritateacompaniilor nu sunt conectate la nivel emotional cu consumatorii. Desigur, strategiilelor pot fi ?la moda?, iar reclamele lor pot fi demne de premiilede la Cannes. Dar, prea adesea, sumele investite nu se materializeaza in relatiidurabile cu clientii.?Forta brandului? va vorbeste despre relatiile cu brandurile, dar din perspectivaclientilor, nu a companiilor. Este plina de istorioare si de invataminte, culesesi prelucrate de catre Gallup Organization, care are o experienta de peste 60de ani in studierea psihologiei clientilor. Taria relatiilor intre clienti sibranduri poate fi masurata. ?Forta brandului? va va arata cum anumesa o faceti.
?Forta brandului ne furnizeaza un exceptional model strategic pentru masurarea si administrarea unora dintre cele mai valoroase active strategice ale companiei: relatiile dintre brand si consumatori.?
LYNDA FIREY-OLDROYD, Vicepresedinte, Consumer Insights, Gap Inc.
?Forta brandului subliniaza un adevar fundamental, pe care trebuie sa-l inteleaga si sa-l adopte toti specialistii de marketing: conexiunile dintre un brand si clientii sai se produc in special la nivel emotional. Aceasta este o carte esentiala pentru oricine cauta sa-si construiasca in jurul brandului sau relatii durabile si profitabile.?
MIKE WELLS, Vicepresedinte, Toyota Motors Sales, SUA
William J. McEWEN, Ph.D., este un lider global al cercetatorilor, care activeaza in cadrul Gallup Organization. Este un expert in domeniile comunicarii de brand a companiilor si a gestiunii valorilor intangibile (cum sunt brandurile).
Inainte de a veni la Gallup, McEwen a ocupat timp de 25 ani diverse pozitii, de cercetator senior si de manager al relatiilor cu clientii in cadrul unor prestigioase agentii publicitare, precum McCann-Erickson, FCB si D?Arcy. Dr. McEwen are o experienta extrem de bogata in relatiile brandurilor, incepand de la marcile de bere si de snackuri si pana la cele de calculatoare si de produse bancare. Si-a luat doctoratul la Michigan State University si a activat in cadrul Universitatii din Connecticut. In present, locuieste in Newport Beach, California.
Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro


Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Forta brandului - William J. Mcewen" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro