BrandBuilders

Pagini: 1234
Trout despre strategie - Jack Trout

Trout despre strategie

Autor: Jack Trout
Nr. pagini: 160 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cum sa cuceresti piata si sa ocupi un loc in mintea consumatorului - Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile - nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. - Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta... detalii carte...

Pret: 28,50 lei
Comanda acum "Trout despre strategie - Jack Trout" la pretul de 28,50 lei
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Al Ries, Laura Ries

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Autor: Al Ries, Laura Ries
Nr. pagini: 208 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala - Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. - Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe - evolutia... detalii carte...

Pret: 33,25 lei
Comanda acum "Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Al Ries, Laura Ries" la pretul de 33,25 lei
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi si Saatchi - Michael Newman

Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient...

Autor: Michael Newman
Nr. pagini: 396 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana in creatiile uneia - dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea - prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva - dintre cele mai de succes campanii... detalii carte...

Pret: 47,50 lei
Comanda acum "Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi si Saatchi - Michael Newman" la pretul de 47,50 lei
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Autor: Al Ries, Laura Ries
Nr. pagini: 352 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile - branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.” - RICHARD W. - EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE - Prin analiza profunda a unor campanii de PR de... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries" la pretul de 52,25 lei
Reguli pentru revolutionari - Guy Kawasaki

Reguli pentru revolutionari

Autor: Guy Kawasaki
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, lucrarea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI iti va da puterea sa iti transformi... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Reguli pentru revolutionari - Guy Kawasaki" la pretul de 46,55 lei
Biblia Vanzarilor. O carte fundamentala in domeniu vanzarilor - Jeffrey Gitomer

Biblia Vanzarilor. O carte fundamentala in domeniu...

Autor: Jeffrey Gitomer
Nr. pagini: 416 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Aceasta carte best-seller reprezinta un ghid practic de introducere in - arta vanzarilor. Ea a ajutat sute de mii de oameni sa avanseze in jocul - vanzarilor, propunand metode si tehnici verificate, care au ca rezultat - cresterea vanzarilor si... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Biblia Vanzarilor. O carte fundamentala in domeniu vanzarilor - Jeffrey Gitomer" la pretul de 52,25 lei
Cercetarea de marketing - Petre Datculescu

Cercetarea de marketing

Autor: Petre Datculescu
Nr. pagini: 672 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care - mbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale - autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut - de cercetare de piata. Autorul porneste... detalii carte...

Pret: 85,50 lei
Comanda acum "Cercetarea de marketing - Petre Datculescu" la pretul de 85,50 lei
Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand - David A. Aaker

Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam...

Autor: David A. Aaker
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele - companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile - care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea numelui, - segmentul de baza al... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand - David A. Aaker" la pretul de 52,25 lei
Avon. Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei - Laura Kllepacki

Avon. Cum a fost construita la nivel mondial Compania...

Autor: Laura Kllepacki
Nr. pagini: 320 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

A V O N - Cum a fost construita la nivel mondial - Compania pentru femei - aduce in prim plan una dintre cele mai de succes istorii de business. - Aceasta carte poate inspira - pe oricine doreste sa reuseasca atat in - viata personala, cat si in cea... detalii carte...

Pret: 33,25 lei
Comanda acum "Avon. Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei - Laura Kllepacki" la pretul de 33,25 lei
Focus, Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale - Al Reis

Focus, Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale

Autor: Al Reis
Nr. pagini: 352 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

"O carte deosebit de importanta... Data viitoare cand vei dori sa-ti - extinzi compania sau sa-ti diversifici linia de produse iti garantez ca - te vei gandi de doua ori." - PHILIP KOTLER - Excelenta in mediul concurential de astazi. Usor de... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Focus, Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale - Al Reis" la pretul de 46,55 lei
Pagini: 1234