BrandBuilders

Pagini: 1234
2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes - Denny Hatch, Don Jackson

2239 de secrete testate pentru un marketing direct de...

Autor: Denny Hatch, Don Jackson
Nr. pagini: 496 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders

Orice disciplina - de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile - sau marketing - se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem - testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din - esecurile lor. Pe scurt, toate... detalii carte...

Pret: 42,75 lei
Comanda acum "2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes - Denny Hatch, Don Jackson" la pretul de 42,75 lei
Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului - Jon Steel

Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului

Autor: Jon Steel
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

"Adevar, - minciuna - si - advertising - nu - este - numai - o - carte - extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte - extraordinara despre advertising." - JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING - DIRECTOR, MERKLEY,... detalii carte...

Pret: 57,00 lei
Comanda acum "Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului - Jon Steel" la pretul de 57,00 lei
Avon. Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei - Laura Kllepacki

Avon. Cum a fost construita la nivel mondial Compania...

Autor: Laura Kllepacki
Nr. pagini: 320 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

A V O N - Cum a fost construita la nivel mondial - Compania pentru femei - aduce in prim plan una dintre cele mai de succes istorii de business. - Aceasta carte poate inspira - pe oricine doreste sa reuseasca atat in - viata personala, cat si in cea... detalii carte...

Pret: 33,25 lei
Comanda acum "Avon. Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei - Laura Kllepacki" la pretul de 33,25 lei
Biblia Vanzarilor. O carte fundamentala in domeniu vanzarilor - Jeffrey Gitomer

Biblia Vanzarilor. O carte fundamentala in domeniu...

Autor: Jeffrey Gitomer
Nr. pagini: 416 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Aceasta carte best-seller reprezinta un ghid practic de introducere in - arta vanzarilor. Ea a ajutat sute de mii de oameni sa avanseze in jocul - vanzarilor, propunand metode si tehnici verificate, care au ca rezultat - cresterea vanzarilor si... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Biblia Vanzarilor. O carte fundamentala in domeniu vanzarilor - Jeffrey Gitomer" la pretul de 52,25 lei
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Autor: Al Ries, Laura Ries
Nr. pagini: 352 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile - branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.” - RICHARD W. - EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE - Prin analiza profunda a unor campanii de PR de... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries" la pretul de 52,25 lei
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului - Al Ries, Laura Ries

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Autor: Al Ries, Laura Ries
Nr. pagini: 203 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie - strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin - Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: - Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un... detalii carte...

Pret: 38,00 lei
Comanda acum "Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului - Al Ries, Laura Ries" la pretul de 38,00 lei
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Al Ries, Laura Ries

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Autor: Al Ries, Laura Ries
Nr. pagini: 208 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala - Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. - Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe - evolutia... detalii carte...

Pret: 33,25 lei
Comanda acum "Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Al Ries, Laura Ries" la pretul de 33,25 lei
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Al Ries, Jack Trout

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului

Autor: Al Ries, Jack Trout
An aparitie: 1990 / Editura: BrandBuilders

"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta" - BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD. - Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da... detalii carte...

Pret: 33,25 lei
Comanda acum "Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Al Ries, Jack Trout" la pretul de 33,25 lei
Cercetarea de marketing - Petre Datculescu

Cercetarea de marketing

Autor: Petre Datculescu
Nr. pagini: 672 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care - mbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale - autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut - de cercetare de piata. Autorul porneste... detalii carte...

Pret: 85,50 lei
Comanda acum "Cercetarea de marketing - Petre Datculescu" la pretul de 85,50 lei
Chemarea mall-ului - Geografia shopping-ului - Paco Underhill

Chemarea mall-ului - Geografia shopping-ului

Autor: Paco Underhill
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders

In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul - dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, - face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a - mall-ului, vazut ca un simbol al... detalii carte...

Pret: 38,00 lei
Comanda acum "Chemarea mall-ului - Geografia shopping-ului - Paco Underhill" la pretul de 38,00 lei
Pagini: 1234