BrandBuilders

Pagini: 1234
Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari - Philip Kotler

Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in...

Autor: Philip Kotler
Nr. pagini: 224 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cartea “Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a - unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din - lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor - de experienta in... detalii carte...

Pret: 42,75 lei
Comanda acum "Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari - Philip Kotler" la pretul de 42,75 lei
Cum sa vinzi marilor companii - Jill Konrath

Cum sa vinzi marilor companii

Autor: Jill Konrath
Nr. pagini: 304 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders

Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi - deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei - avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este - momentul sa treci de la clientii... detalii carte...

Pret: 42,75 lei
Comanda acum "Cum sa vinzi marilor companii - Jill Konrath" la pretul de 42,75 lei
Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei - Jack Trout

Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in...

Autor: Jack Trout
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. - In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid - copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind - lipsite de importanta, fie si una si... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei - Jack Trout" la pretul de 46,55 lei
Esentialul despre promotii - Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison

Esentialul despre promotii

Autor: Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
Nr. pagini: 288 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim - Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Esentialul despre promotii - Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison" la pretul de 46,55 lei
Focus, Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale - Al Reis

Focus, Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale

Autor: Al Reis
Nr. pagini: 352 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

"O carte deosebit de importanta... Data viitoare cand vei dori sa-ti - extinzi compania sau sa-ti diversifici linia de produse iti garantez ca - te vei gandi de doua ori." - PHILIP KOTLER - Excelenta in mediul concurential de astazi. Usor de... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Focus, Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale - Al Reis" la pretul de 46,55 lei
Hei, Whipple, incearca asta! - Luke Sullivan

Hei, Whipple, incearca asta!

Autor: Luke Sullivan
Nr. pagini: 368 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

„Cea mai plina de informatii si mai placuta carte despre viata, asa cum - este ea in departamentul de creatie al unei agentii de advertising. - Chiar si un account va putea sa creeze reclame de exceptie dupa ce o va - citi.“ - TIM DELANEY,... detalii carte...

Pret: 65,55 lei
Comanda acum "Hei, Whipple, incearca asta! - Luke Sullivan" la pretul de 65,55 lei
Inovatie in advertising - Jim Aitchison

Inovatie in advertising

Autor: Jim Aitchison
Nr. pagini: 480 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI - Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si - imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, - care te indruma pas... detalii carte...

Pret: 56,05 lei
Comanda acum "Inovatie in advertising - Jim Aitchison" la pretul de 56,05 lei
Kotler despre marketing. Cum sa cream, cum sa castigam si cum sa dominam pietele - Philip Kotler

Kotler despre marketing. Cum sa cream, cum sa castigam...

Autor: Philip Kotler
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2003 / Editura: BrandBuilders

“Kotler despre marketing” ne ofera un esential, mult asteptat ghid de - marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor - de mare - success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul - noului mileniu. -... detalii carte...

Pret: 47,50 lei
Comanda acum "Kotler despre marketing. Cum sa cream, cum sa castigam si cum sa dominam pietele - Philip Kotler" la pretul de 47,50 lei
Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand - David A. Aaker

Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam...

Autor: David A. Aaker
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele - companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile - care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea numelui, - segmentul de baza al... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand - David A. Aaker" la pretul de 52,25 lei
Marketingul adresat femeilor - Marti Barletta

Marketingul adresat femeilor

Autor: Marti Barletta
Nr. pagini: 400 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders

Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial - Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele - constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu - mult reprezentarea lor in cadrul... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Marketingul adresat femeilor - Marti Barletta" la pretul de 52,25 lei
Pagini: 1234