BrandBuilders

Pagini: 1234
Biblia Vanzarilor. O carte fundamentala in domeniu vanzarilor - Jeffrey Gitomer

Biblia Vanzarilor. O carte fundamentala in domeniu...

Autor: Jeffrey Gitomer
Nr. pagini: 416 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Aceasta carte best-seller reprezinta un ghid practic de introducere in - arta vanzarilor. Ea a ajutat sute de mii de oameni sa avanseze in jocul - vanzarilor, propunand metode si tehnici verificate, care au ca rezultat - cresterea vanzarilor si... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Biblia Vanzarilor. O carte fundamentala in domeniu vanzarilor - Jeffrey Gitomer" la pretul de 52,25 lei
Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle, John E. Hogan

Strategia si tactica stabilirii preturilor

Autor: Thomas T. Nagle, John E. Hogan
Nr. pagini: 464 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders

Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a - managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii - mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o - realitate de necontestat, iar... detalii carte...

Pret: 94,05 lei
Comanda acum "Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle, John E. Hogan" la pretul de 94,05 lei
Viitorul apartine companiilor mici - Seth Godin

Viitorul apartine companiilor mici

Autor: Seth Godin
Nr. pagini: 336 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders

183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri - Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba - engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din - temelii principiul repetat si pus in... detalii carte...

Pret: 57,00 lei
Comanda acum "Viitorul apartine companiilor mici - Seth Godin" la pretul de 57,00 lei
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Al Ries, Laura Ries

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Autor: Al Ries, Laura Ries
Nr. pagini: 208 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala - Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. - Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe - evolutia... detalii carte...

Pret: 33,25 lei
Comanda acum "Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Al Ries, Laura Ries" la pretul de 33,25 lei
Noua pozitionare - Jack Trout, Steve Rivkin

Noua pozitionare

Autor: Jack Trout, Steve Rivkin
Nr. pagini: 208 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders

Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume - Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in - sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, - Jack Trout ne... detalii carte...

Pret: 61,75 lei
Comanda acum "Noua pozitionare - Jack Trout, Steve Rivkin" la pretul de 61,75 lei
Cercetarea de marketing - Petre Datculescu

Cercetarea de marketing

Autor: Petre Datculescu
Nr. pagini: 672 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care - mbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale - autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut - de cercetare de piata. Autorul porneste... detalii carte...

Pret: 85,50 lei
Comanda acum "Cercetarea de marketing - Petre Datculescu" la pretul de 85,50 lei
PR cu buget restrans - Leonard Saffir

PR cu buget restrans

Autor: Leonard Saffir
Nr. pagini: 352 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders

Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care - notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie - dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional. - Iata de ce iti propunem o lucrare care iti arata... detalii carte...

Pret: 66,50 lei
Comanda acum "PR cu buget restrans - Leonard Saffir" la pretul de 66,50 lei
Cum sa vinzi marilor companii - Jill Konrath

Cum sa vinzi marilor companii

Autor: Jill Konrath
Nr. pagini: 304 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders

Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi - deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei - avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este - momentul sa treci de la clientii... detalii carte...

Pret: 42,75 lei
Comanda acum "Cum sa vinzi marilor companii - Jill Konrath" la pretul de 42,75 lei
Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului - Jon Steel

Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului

Autor: Jon Steel
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

"Adevar, - minciuna - si - advertising - nu - este - numai - o - carte - extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte - extraordinara despre advertising." - JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING - DIRECTOR, MERKLEY,... detalii carte...

Pret: 57,00 lei
Comanda acum "Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului - Jon Steel" la pretul de 57,00 lei
Chemarea mall-ului - Geografia shopping-ului - Paco Underhill

Chemarea mall-ului - Geografia shopping-ului

Autor: Paco Underhill
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders

In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul - dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, - face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a - mall-ului, vazut ca un simbol al... detalii carte...

Pret: 38,00 lei
Comanda acum "Chemarea mall-ului - Geografia shopping-ului - Paco Underhill" la pretul de 38,00 lei
Pagini: 1234