BrandBuilders

Pagini: 1234
Scrisori de vanzare eficiente - Herschell Gordon Lewis

Scrisori de vanzare eficiente

Autor: Herschell Gordon Lewis
Nr. pagini: 304 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders

Esti pregatit pentru redactarea unei scrisori de vanzare de marketing - direct care sa iti uimeasca cu adevarat destinatarii? Care sa iti - captiveze publicul? Care sa iti vanda in mod succint mesajul? Care sa - iti garanteze practic vanzarea? Atunci... detalii carte...

Pret: 66,50 lei
Comanda acum "Scrisori de vanzare eficiente - Herschell Gordon Lewis" la pretul de 66,50 lei
Pozitionarea, Lupta pentru un loc in mintea ta - Al Ries, Jack Trout

Pozitionarea, Lupta pentru un loc in mintea ta

Autor: Al Ries, Jack Trout
Nr. pagini: 282 / An aparitie: 2004 / Editura: BrandBuilders

Un concept care a schimbat modul in care facem marketing si advertising - "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care - le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." - SPENCER JOHNSON, autor al cartii... detalii carte...

Pret: 42,75 lei
Comanda acum "Pozitionarea, Lupta pentru un loc in mintea ta - Al Ries, Jack Trout" la pretul de 42,75 lei
VACA MOV - Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile - Seth Godin

VACA MOV - Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile

Autor: Seth Godin
Nr. pagini: 160 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders

Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice - desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de - business nu mai functioneaza. Cei patru "P" (produs, pret, promovare, - plasament) care au reprezentat... detalii carte...

Pret: 38,00 lei
Comanda acum "VACA MOV - Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile - Seth Godin" la pretul de 38,00 lei
2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes - Denny Hatch, Don Jackson

2239 de secrete testate pentru un marketing direct de...

Autor: Denny Hatch, Don Jackson
Nr. pagini: 496 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders

Orice disciplina - de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile - sau marketing - se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem - testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din - esecurile lor. Pe scurt, toate... detalii carte...

Pret: 42,75 lei
Comanda acum "2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes - Denny Hatch, Don Jackson" la pretul de 42,75 lei
Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei - Jack Trout

Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in...

Autor: Jack Trout
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. - In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid - copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind - lipsite de importanta, fie si una si... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei - Jack Trout" la pretul de 46,55 lei
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Al Ries, Jack Trout

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului

Autor: Al Ries, Jack Trout
An aparitie: 1990 / Editura: BrandBuilders

"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta" - BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD. - Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da... detalii carte...

Pret: 33,25 lei
Comanda acum "Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Al Ries, Jack Trout" la pretul de 33,25 lei
Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand - David A. Aaker

Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam...

Autor: David A. Aaker
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele - companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile - care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea numelui, - segmentul de baza al... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand - David A. Aaker" la pretul de 52,25 lei
Marketingul adresat femeilor - Marti Barletta

Marketingul adresat femeilor

Autor: Marti Barletta
Nr. pagini: 400 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders

Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial - Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele - constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu - mult reprezentarea lor in cadrul... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Marketingul adresat femeilor - Marti Barletta" la pretul de 52,25 lei
Focus, Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale - Al Reis

Focus, Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale

Autor: Al Reis
Nr. pagini: 352 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

"O carte deosebit de importanta... Data viitoare cand vei dori sa-ti - extinzi compania sau sa-ti diversifici linia de produse iti garantez ca - te vei gandi de doua ori." - PHILIP KOTLER - Excelenta in mediul concurential de astazi. Usor de... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Focus, Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale - Al Reis" la pretul de 46,55 lei
Kotler despre marketing. Cum sa cream, cum sa castigam si cum sa dominam pietele - Philip Kotler

Kotler despre marketing. Cum sa cream, cum sa castigam...

Autor: Philip Kotler
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2003 / Editura: BrandBuilders

“Kotler despre marketing” ne ofera un esential, mult asteptat ghid de - marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor - de mare - success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul - noului mileniu. -... detalii carte...

Pret: 47,50 lei
Comanda acum "Kotler despre marketing. Cum sa cream, cum sa castigam si cum sa dominam pietele - Philip Kotler" la pretul de 47,50 lei
Pagini: 1234