carte sau publicatie
pe cartea.ro
BrandBuilders
Scrisori de vanzare eficienteAutor: Herschell Gordon LewisNr. pagini: 304 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders Esti pregatit pentru redactarea unei scrisori de vanzare de marketing - direct care sa iti uimeasca cu adevarat destinatarii? Care sa iti - captiveze publicul? Care sa iti vanda in mod succint mesajul? Care sa - iti garanteze practic vanzarea? Atunci... detalii carte... |
Pret: 66,50 lei
|
Pozitionarea, Lupta pentru un loc in mintea taAutor: Al Ries, Jack TroutNr. pagini: 282 / An aparitie: 2004 / Editura: BrandBuilders Un concept care a schimbat modul in care facem marketing si advertising - "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care - le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." - SPENCER JOHNSON, autor al cartii... detalii carte... |
Pret: 42,75 lei
|
VACA MOV - Transforma-ti afacerea prin idei remarcabileAutor: Seth GodinNr. pagini: 160 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice - desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de - business nu mai functioneaza. Cei patru "P" (produs, pret, promovare, - plasament) care au reprezentat... detalii carte... |
Pret: 38,00 lei
|
2239 de secrete testate pentru un marketing direct de...Autor: Denny Hatch, Don JacksonNr. pagini: 496 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders Orice disciplina - de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile - sau marketing - se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem - testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din - esecurile lor. Pe scurt, toate... detalii carte... |
Pret: 42,75 lei
|
Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in...Autor: Jack TroutNr. pagini: 272 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. - In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid - copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind - lipsite de importanta, fie si una si... detalii carte... |
Pret: 46,55 lei
|
Cele 22 de legi imuabile ale marketinguluiAutor: Al Ries, Jack TroutAn aparitie: 1990 / Editura: BrandBuilders "Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta" - BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD. - Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da... detalii carte... |
Pret: 33,25 lei
|
Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam...Autor: David A. AakerNr. pagini: 256 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele - companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile - care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea numelui, - segmentul de baza al... detalii carte... |
Pret: 52,25 lei
|
Marketingul adresat femeilorAutor: Marti BarlettaNr. pagini: 400 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial - Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele - constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu - mult reprezentarea lor in cadrul... detalii carte... |
Pret: 52,25 lei
|
Focus, Un lucru de care depinde viitorul afacerii taleAutor: Al ReisNr. pagini: 352 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders "O carte deosebit de importanta... Data viitoare cand vei dori sa-ti - extinzi compania sau sa-ti diversifici linia de produse iti garantez ca - te vei gandi de doua ori." - PHILIP KOTLER - Excelenta in mediul concurential de astazi. Usor de... detalii carte... |
Pret: 46,55 lei
|
Kotler despre marketing. Cum sa cream, cum sa castigam...Autor: Philip KotlerNr. pagini: 256 / An aparitie: 2003 / Editura: BrandBuilders “Kotler despre marketing” ne ofera un esential, mult asteptat ghid de - marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor - de mare - success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul - noului mileniu. -... detalii carte... |
Pret: 47,50 lei
|