BrandBuilders

Pagini: 1234
Kotler despre marketing. Cum sa cream, cum sa castigam si cum sa dominam pietele - Philip Kotler

Kotler despre marketing. Cum sa cream, cum sa castigam...

Autor: Philip Kotler
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2003 / Editura: BrandBuilders

“Kotler despre marketing” ne ofera un esential, mult asteptat ghid de - marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor - de mare - success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul - noului mileniu. -... detalii carte...

Pret: 47,50 lei
Comanda acum "Kotler despre marketing. Cum sa cream, cum sa castigam si cum sa dominam pietele - Philip Kotler" la pretul de 47,50 lei
Avon. Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei - Laura Kllepacki

Avon. Cum a fost construita la nivel mondial Compania...

Autor: Laura Kllepacki
Nr. pagini: 320 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

A V O N - Cum a fost construita la nivel mondial - Compania pentru femei - aduce in prim plan una dintre cele mai de succes istorii de business. - Aceasta carte poate inspira - pe oricine doreste sa reuseasca atat in - viata personala, cat si in cea... detalii carte...

Pret: 33,25 lei
Comanda acum "Avon. Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei - Laura Kllepacki" la pretul de 33,25 lei
Sun Tzu - Strategii de marketing - Gerald A. Michaelson, Steven A. Michaelson

Sun Tzu - Strategii de marketing

Autor: Gerald A. Michaelson, Steven A. Michaelson
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders

12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor - Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de - afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: - strategii de marketing, autorul... detalii carte...

Pret: 40,85 lei
Comanda acum "Sun Tzu - Strategii de marketing - Gerald A. Michaelson, Steven A. Michaelson" la pretul de 40,85 lei
Hei, Whipple, incearca asta! - Luke Sullivan

Hei, Whipple, incearca asta!

Autor: Luke Sullivan
Nr. pagini: 368 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

„Cea mai plina de informatii si mai placuta carte despre viata, asa cum - este ea in departamentul de creatie al unei agentii de advertising. - Chiar si un account va putea sa creeze reclame de exceptie dupa ce o va - citi.“ - TIM DELANEY,... detalii carte...

Pret: 65,55 lei
Comanda acum "Hei, Whipple, incearca asta! - Luke Sullivan" la pretul de 65,55 lei
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Autor: Al Ries, Laura Ries
Nr. pagini: 352 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile - branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.” - RICHARD W. - EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE - Prin analiza profunda a unor campanii de PR de... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries" la pretul de 52,25 lei
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului - Al Ries, Laura Ries

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Autor: Al Ries, Laura Ries
Nr. pagini: 203 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie - strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin - Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: - Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un... detalii carte...

Pret: 38,00 lei
Comanda acum "Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului - Al Ries, Laura Ries" la pretul de 38,00 lei
Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari - Philip Kotler

Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in...

Autor: Philip Kotler
Nr. pagini: 224 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cartea “Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a - unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din - lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor - de experienta in... detalii carte...

Pret: 42,75 lei
Comanda acum "Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari - Philip Kotler" la pretul de 42,75 lei
Inovatie in advertising - Jim Aitchison

Inovatie in advertising

Autor: Jim Aitchison
Nr. pagini: 480 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI - Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si - imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, - care te indruma pas... detalii carte...

Pret: 56,05 lei
Comanda acum "Inovatie in advertising - Jim Aitchison" la pretul de 56,05 lei
Esentialul despre promotii - Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison

Esentialul despre promotii

Autor: Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
Nr. pagini: 288 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim - Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Esentialul despre promotii - Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison" la pretul de 46,55 lei
Reguli pentru revolutionari - Guy Kawasaki

Reguli pentru revolutionari

Autor: Guy Kawasaki
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, lucrarea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI iti va da puterea sa iti transformi... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Reguli pentru revolutionari - Guy Kawasaki" la pretul de 46,55 lei
Pagini: 1234