CAUTARE
carte sau publicatie
pe cartea.ro
carte sau publicatie
pe cartea.ro
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Pret: 52,25 Lei
(pretul include TVA)
(pretul include TVA)
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.ro

- Autor: Al Ries, Laura Ries
- Editura: BrandBuilders
- Colectia:
- Categoria: Marketing / Publicitate
- ISBN: 973-86481-6-5
- An aparitie: 2006
- Numar de pagini: 352
- Format carte: 13X20CM
Descriere carte:
"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.” - RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDEPrin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.
Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului.
Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro


Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro