carte sau publicatie
pe cartea.ro
BrandBuilders
Noua pozitionareAutor: Jack Trout, Steve RivkinNr. pagini: 208 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume - Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in - sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, - Jack Trout ne... detalii carte... |
Pret: 61,75 lei
|
Pozitionarea, Lupta pentru un loc in mintea taAutor: Al Ries, Jack TroutNr. pagini: 282 / An aparitie: 2004 / Editura: BrandBuilders Un concept care a schimbat modul in care facem marketing si advertising - "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care - le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." - SPENCER JOHNSON, autor al cartii... detalii carte... |
Pret: 42,75 lei
|
PR cu buget restransAutor: Leonard SaffirNr. pagini: 352 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care - notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie - dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional. - Iata de ce iti propunem o lucrare care iti arata... detalii carte... |
Pret: 66,50 lei
|
Reguli pentru revolutionariAutor: Guy KawasakiNr. pagini: 256 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, lucrarea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI iti va da puterea sa iti transformi... detalii carte... |
Pret: 46,55 lei
|
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient...Autor: Michael NewmanNr. pagini: 396 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana in creatiile uneia - dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea - prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva - dintre cele mai de succes campanii... detalii carte... |
Pret: 47,50 lei
|
Scrisori de vanzare eficienteAutor: Herschell Gordon LewisNr. pagini: 304 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders Esti pregatit pentru redactarea unei scrisori de vanzare de marketing - direct care sa iti uimeasca cu adevarat destinatarii? Care sa iti - captiveze publicul? Care sa iti vanda in mod succint mesajul? Care sa - iti garanteze practic vanzarea? Atunci... detalii carte... |
Pret: 66,50 lei
|
Strategia portofoliului de brandAutor: David A. AakerNr. pagini: 430 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate - Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea - incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care - defineste in mod explicit... detalii carte... |
Pret: 52,25 lei
|
Strategia si tactica stabilirii preturilorAutor: Thomas T. Nagle, John E. HoganNr. pagini: 464 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a - managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii - mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o - realitate de necontestat, iar... detalii carte... |
Pret: 94,05 lei
|
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESSAutor: George WhalinNr. pagini: 271 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile - In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o - autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail,... detalii carte... |
Pret: 46,55 lei
|
Sun Tzu - Strategii de marketingAutor: Gerald A. Michaelson, Steven A. MichaelsonNr. pagini: 272 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders 12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor - Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de - afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: - strategii de marketing, autorul... detalii carte... |
Pret: 40,85 lei
|