BrandBuilders

Pagini: 1234
Noua pozitionare - Jack Trout, Steve Rivkin

Noua pozitionare

Autor: Jack Trout, Steve Rivkin
Nr. pagini: 208 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders

Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume - Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in - sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, - Jack Trout ne... detalii carte...

Pret: 61,75 lei
Comanda acum "Noua pozitionare - Jack Trout, Steve Rivkin" la pretul de 61,75 lei
Pozitionarea, Lupta pentru un loc in mintea ta - Al Ries, Jack Trout

Pozitionarea, Lupta pentru un loc in mintea ta

Autor: Al Ries, Jack Trout
Nr. pagini: 282 / An aparitie: 2004 / Editura: BrandBuilders

Un concept care a schimbat modul in care facem marketing si advertising - "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care - le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." - SPENCER JOHNSON, autor al cartii... detalii carte...

Pret: 42,75 lei
Comanda acum "Pozitionarea, Lupta pentru un loc in mintea ta - Al Ries, Jack Trout" la pretul de 42,75 lei
PR cu buget restrans - Leonard Saffir

PR cu buget restrans

Autor: Leonard Saffir
Nr. pagini: 352 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders

Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care - notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie - dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional. - Iata de ce iti propunem o lucrare care iti arata... detalii carte...

Pret: 66,50 lei
Comanda acum "PR cu buget restrans - Leonard Saffir" la pretul de 66,50 lei
Reguli pentru revolutionari - Guy Kawasaki

Reguli pentru revolutionari

Autor: Guy Kawasaki
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, lucrarea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI iti va da puterea sa iti transformi... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Reguli pentru revolutionari - Guy Kawasaki" la pretul de 46,55 lei
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi si Saatchi - Michael Newman

Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient...

Autor: Michael Newman
Nr. pagini: 396 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana in creatiile uneia - dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea - prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva - dintre cele mai de succes campanii... detalii carte...

Pret: 47,50 lei
Comanda acum "Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi si Saatchi - Michael Newman" la pretul de 47,50 lei
Scrisori de vanzare eficiente - Herschell Gordon Lewis

Scrisori de vanzare eficiente

Autor: Herschell Gordon Lewis
Nr. pagini: 304 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders

Esti pregatit pentru redactarea unei scrisori de vanzare de marketing - direct care sa iti uimeasca cu adevarat destinatarii? Care sa iti - captiveze publicul? Care sa iti vanda in mod succint mesajul? Care sa - iti garanteze practic vanzarea? Atunci... detalii carte...

Pret: 66,50 lei
Comanda acum "Scrisori de vanzare eficiente - Herschell Gordon Lewis" la pretul de 66,50 lei
Strategia portofoliului de brand - David A. Aaker

Strategia portofoliului de brand

Autor: David A. Aaker
Nr. pagini: 430 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate - Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea - incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care - defineste in mod explicit... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Strategia portofoliului de brand - David A. Aaker" la pretul de 52,25 lei
Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle, John E. Hogan

Strategia si tactica stabilirii preturilor

Autor: Thomas T. Nagle, John E. Hogan
Nr. pagini: 464 / An aparitie: 2008 / Editura: BrandBuilders

Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a - managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii - mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o - realitate de necontestat, iar... detalii carte...

Pret: 94,05 lei
Comanda acum "Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle, John E. Hogan" la pretul de 94,05 lei
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS - George Whalin

Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS

Autor: George Whalin
Nr. pagini: 271 / An aparitie: 2006 / Editura: BrandBuilders

Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile - In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o - autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail,... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS - George Whalin" la pretul de 46,55 lei
Sun Tzu - Strategii de marketing - Gerald A. Michaelson, Steven A. Michaelson

Sun Tzu - Strategii de marketing

Autor: Gerald A. Michaelson, Steven A. Michaelson
Nr. pagini: 272 / An aparitie: 2007 / Editura: BrandBuilders

12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor - Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de - afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: - strategii de marketing, autorul... detalii carte...

Pret: 40,85 lei
Comanda acum "Sun Tzu - Strategii de marketing - Gerald A. Michaelson, Steven A. Michaelson" la pretul de 40,85 lei
Pagini: 1234