Economia experientei

Economia experientei - Joseph Pine, James Gilmore
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roEconomia experientei
Comanda acum "Economia experientei - Joseph Pine, James Gilmore" de pe libraria ishop la pretul de 46,55 lei
Descriere carte:
Ce pretuiesc cu adevarat clientii dumneavoastra? Pentru ce ar plati un pret special? Pentru experiente. O ceasca de cafea costa mai mult intr-o cafenea la moda decat una pe care ne-o facem acasa tocmai pentru ca este important scenariul propus odata cu ceasca de cafea.

Valoarea pe care o anumita experienta o are pentru un individ determina valoarea ofertei si dicteaza strategia companiilor. Daca participati la competitie bazandu-va numai pe pret, pierdeti in cursa pentru avantajul competitiv.

Bunurile si serviciile nu mai sunt de ajuns. Cortina urmeaza sa fie ridicata, sustin Pine si Gilmore, dand la iveala spectacolul Economiei Experientei - o noua era economica si un model de abordare a lumii afacerilor. Inspirati-va din regulile de joc ale lumii teatrului si veti schimba cultura firmei si viata consumatorilor.

Publicata in peste 12 limbi si considerata una dintre cele mai bune carti din toate timpurile, Economia experientei este manualul cu ajutorul caruia managerii pot incepe sa regizeze experiente de neuitat.

"O CARTE GENIALA, ABSOLUT ORIGINALA." - TOM PETERS

"O PERSPECTIVA RELEVANTA SI BINEVENITA ASUPRA OPORTUNITATILOR CURENTE SAU VIITOARE DIN COMERT, DIVERTISMENT SI VIATA PUBLICA. ECONOMIA EXPERIENTEI DA DOVADA DE UN BUN SIMT IESIT DIN COMUN." - Kenneth Wong, presedinte, Walt Disney Imagineering

" Economia Experientei este o carte esentiala: ne ajuta sa intelegem de ce simpla oferire a unor servicii nemaipomenite nu mai reprezinta o strategie profitabila. Pine si Gilmore vin cu observatii practice patrunzatoare, care vor ajuta toate domeniile de activitate sa tina pasul cu noua Economie a Experientei." - Alan P. Hald, co-fondator al MicroAge

"Chiar si la 10 ani distanta de momentul in care a fost scrisa, Economia Experientei expune un model pe care multi se tem inca sa il aplice. Dar nu acestia au construit companii de referinta, ci cei ce au avut curajul, energia si viziunea de a-si pune in scena un business precum un spectacol." - Ioana Mucenic, Managing Partner Pastel Group

"Lumea se indreapta vertiginos spre uniformizare, iar asta inseamna ca toate bunurile inovatoare si toate serviciile oferite vor fi copiate cu viteza de propagare a sunetului. Pine si Gilmore privesc dincolo de modelele traditionale de afaceri si ne dau solutia: diferentierea prin experienta. M-au convins ca munca este ca teatrul si ca succesul rezulta din crearea experientelor si din caracterul unic al fiecarei interactiuni." - Watts Wacker, fondator FirstMatter Despre autor

B. Joseph Pine II preda la mai multe scoli de afaceri, printre care si MIT Sloan School of Management. Este printre promotorii apropierii companiilor de consumatori: unul dintre proiectele in care a fost implicat ca manager IBM a presupus implicarea directa a utilizatorilor si a partenerilor in procesul de elaborare a sistemului Application System/400 (Premiul National pentru Calitate "Malcolm Baldridge").

James H. Gilmore si-a inceput cariera la Procter & Gamble si timp de 10 ani a fost unul dintre consultantii companiei Cleveland Consulting Associates and Computer Sciences Corporation. Este profesor la Darden Graduate School of Business din cadrul University of Virginia si lucreaza cu companii si cu organizatii non-profit pentru stimularea creativitatii.

B. Joseph Pine II si James H. Gilmore au fondat compania Strategic Horizons LLP. Au scris mai multe articole impreuna, publicate in Harvard Business Review, The Wall Street Journal, Strategy & Leadership si altele. Pe langa Economia Experientei, au mai scris The Experience IS the Marketing (2002), Authenticity: What Consumers Really Want (2007).

Cuprins

Cuvant inainte de Ioana Mucenic
AVANPREMIERA Poftiti pe scena!
1 Bine ati venit in Economia Experientei!
2 Pregatirea scenei
3 Spectacolul trebuie sa continue
4 Pregatiti-va rolul
5 Experienta unui sacrificiu mai mic
ANTRACT O experienta reconfortanta
6 Munca este un teatru
7 Interpretarea formei
8 Acum, jucati-va rolul
9 Clientul este produsul
10 Cum sa va gasiti rolul in lume
BIS Iesire, prin dreapta scenei
Note
Multumiri

Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Economia experientei
Cartea Economia experientei in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Economia experientei - Joseph Pine, James Gilmore" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro
Analiza macroeconomica. Sinteze si studii de caz - Constantin Anghelache Urmatoarea carte recomandata din categoria Afaceri
Constantin Anghelache
35,15 lei
Deontologia liderului performant - Gheorghe Aradavoaice Urmatoarea carte recomandata din categoria Afaceri
Gheorghe Aradavoaice
6,84 lei

Intoarce-te sa vezi
cartile din categoria
AfaceriCarti recomandate din categoria Afaceri