Creatie sau evolutie. Trebuie sa alegem?

Creatie sau evolutie. Trebuie sa alegem? - Denis R. Alexander
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roCreatie sau evolutie. Trebuie sa alegem?
Comanda acum "Creatie sau evolutie. Trebuie sa alegem? - Denis R. Alexander" de pe libraria ishop la pretul de 30,40 lei
Descriere carte:
Cele doua teorii dominante ale originii vietii, creationismul si evolutionismul, sunt abordate separat si exemplificate cu argumente stiintifice, dar si teologice, autorul demonstrand ca ele nu sunt complet straine una de cealalta si ca viitorul le va aduce laolalta in explicarea aparitiei Pamantului si a omului.

DENIS R. ALEXANDER, director al Faraday Institute for Science and Religion, membru al St. Edmund College la Universitatea Cambridge, doctor in biologie moleculara, a fost conducatorul Programului de Imunologie Moleculara si directorul Laboratorului pentru semnalizarea si dezvoltarea limfocitelor la Babraham Institute, Cambridge. A activat in calitate de cercetator in mai multe institutii prestigioase, precum centrul de cercetare a cancerului din Marea Britanie, si ca profesor asociat de biochimie in institutii de invatamant din diverse tari, printre care Turcia, Liban, Japonia. In prezent este redactor-sef al revistei Science & Christian Belief si membru al comitetului Christians in Science. Salutate de critica si public, cartile lui se concentreaza asupra relatiei dintre stiinta si credinta, propunand un cadru general bine fundamentat si obiectiv pentru un dialog interdisciplinar ce exclude conflictul sau discontinuitatea: Rebuilding the Matrix ? Science and Faith in the 21st Century (Lion, 2001), Can We Know Anything? Science, Faith and Postmodernity (Apollos, 2005), Beyond Belief ? Science, Faith and Ethical Challenges (Lion, 2004, in colaborare cu Bob White), ?Science and religion ? negotiating the 21st century rapids?, in A. Bentley (ed.), The Edge of Reason (Continuum, 2008).

De acelasi autor, la Curtea Veche Publishing a mai aparut, in 2008, ?Evolutionary biology and the purposes of God?, in B. Nicolescu si M. Stavinschi (ed.), Transdisciplinary Approaches in the Dialogue Between Science, Art, and Religion.

Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Creatie sau evolutie. Trebuie sa alegem?
Cartea Creatie sau evolutie. Trebuie sa alegem? in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Creatie sau evolutie. Trebuie sa alegem? - Denis R. Alexander" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA