Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania ?Electra? ? liderul pietei romanesti de interfoane

Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania ?Electra? ? liderul pietei romanesti de interfoane - Cezar Caluschi
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roComunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania ?Electra? ? liderul pietei romanesti de interfoane
Comanda acum "Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania ?Electra? ? liderul pietei romanesti de interfoane - Cezar Caluschi" de pe libraria ishop la pretul de 20,43 lei
Descriere carte:
Un nou sistem de comunicare, bazat pe relatii publice si comunicare directa, e gata sa revolutioneze marketingul contemporan. Ca sa dobindim un client pe termen lung, va trebui sa ne concentram pentru a-l convinge sa aiba incredere in noi si apoi sa comunicam permanent cu el pentru a-i hrani si pentru a-i intretine aceasta incredere. In acest scop vom folosi comunicarea directa, personalizata, bazata pe relatii publice in forma clasica, dar si pe o multime de alte tehnici de comunicare directa. „Din mers, Cezar a creat propriul «sistem integrat de comunicare si PR». L-a implementat in mai multe companii, l-a imbunatatit continuu si a functionat. Imaginea omului de afaceri de succes Marian Berdan si a companiei sale, «Electra», care constituie studiul de caz din acest volum, reprezinta dovada reusitei sale. Pas cu pas, de la cap la coada, cartea daruieste pilda unei revelatii, dar si a unui adevar crud: armele reclamei incep sa se toceasca. Nu disperati insa: comunicarea directa pare sa fie noua frontiera a relatiilor publice.” (Stefan Prutianu) Cuprins: Comunicarea directa: arma secreta a comunicarii • Increderea este arma victoriei • Comunicarea directa • „Comunicom” • Primul pas: analiza organizatiei • Parteneri, nu clienti • Contact direct, la baioneta • Canalele de comunicare • Fisa de contact. Intretinerea fisei de contact • Comunicarea cu angajatii: lucrul cu oamenii • Comunicarea locala • Tirgurile si expozitiile internationale

Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania ?Electra? ? liderul pietei romanesti de interfoane
Cartea Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania ?Electra? ? liderul pietei romanesti de interfoane in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania ?Electra? ? liderul pietei romanesti de interfoane - Cezar Caluschi" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro
PR, publicitate si new media - Delia Balaban Ioana Iancu Radu Meza Urmatoarea carte recomandata din categoria Relatii publice / Comunicare
Delia Balaban Ioana Iancu Radu Meza
20,90 lei
Negocierea Cu Moartea - Margaret Atwood Urmatoarea carte recomandata din categoria Relatii publice / Comunicare
Margaret Atwood
16,20 lei

Intoarce-te sa vezi
cartile din categoria
Relatii publice / ComunicareCarti recomandate din categoria Relatii publice / Comunicare