Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a

Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a - Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roCercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a
Comanda acum "Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a - Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie" de pe libraria ishop la pretul de 23,70 lei
Descriere carte:
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul deciziilor. „Spioneaza” oameni, cu hatisul lor de dorinte, mofturi si hachite pentru ca nu e destul sa identifici doar nevoile, ci e mai usor sa vinzi oamenilor ce-si doresc decit ce le trebuie. Volumul de fata ne face cunoscute principiile, etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de departament. In linii strict generale, cercetarea de marketing ii intereseaza pe toti practicienii din domeniu. Indiferent de pozitia lor, de la operatorul de interviu si pina la managerul de proiect sau companie, fiecare practician va gasi aici o solutie la problema sa. Cuprins: Farmecul testelor de marketing • Cum gasesti agentia de publicitate potrivita? • Raportul de cercetare • Sondajul de piata • Ancheta de piata • Evaluarea conjuncturii de piata • Analiza datelor de marketing • Experimentul de marketing • Studiul produsului prin analiza si ingineria valorii • Studiul pretului psihologic • Internetul in cercetarea de marketing

Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a
Cartea Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a - Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro
Creativitatea in publicitate - Pat Fallon Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Pat Fallon
42,66 lei
Branduri senzoriale - Martin Lindstrom Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Martin Lindstrom
47,00 lei
Manual de marketing - MANAGER - Michael J. Thomas Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Michael J. Thomas
42,75 lei

Intoarce-te sa vezi
cartile din categoria
Marketing / PublicitateCarti recomandate din categoria Marketing / Publicitate