CAUTARE
carte sau publicatie
pe cartea.ro
carte sau publicatie
pe cartea.ro
Fundamentele Marketingului <br />de La Ideea De Comercializare La Conceptul De Marketing

Pret: 8,91 Lei
(pretul include TVA)
(pretul include TVA)
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.ro

- Autor: Hans Dieter Zollondz
- Editura: All
- Colectia: Pocket Business
- Categoria: Marketing / Publicitate
- ISBN: 973-571-693-6
- An aparitie: 0
- Numar de pagini: 128
- Format carte:
Descriere carte:
Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii. Veti face cunostinta cu teme, obiective si strategii proprii marketingului, totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing. Un marketing de succes necesita un suport corespunzator ? planul de marketing. Alte subiecte analizate sunt: managementul calitatii, marketingul serviciilor, al organizatiilor non-profit si marketingul on-line. Structura : I Marketingul ca perspectiva deschisa si generala II Conceptul de marketing III Intoarcerea clientului Hans Dieter Zollondz este specialist in managementul calitatii si al marketingului, instructor intr-o firma de asigurari si autor de manuale. Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro


Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Fundamentele Marketingului <br />de La Ideea De Comercializare La Conceptul De Marketing - Hans Dieter Zollondz" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro