Editura Publica

Limbajul secret al leadershipului - Stephen Denning

Limbajul secret al leadershipului

Autor: Stephen Denning
Nr. pagini: 353 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Cum procedeaza liderii pentru a avea priza la publicul - lor? - Stephen Denning, cunoscator al artei de a spune povesti care - remodeleaza afacerile, explica de ce abordarea traditionala a comunicarii nu - functioneaza in leadership si arata tiparele... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Limbajul secret al leadershipului - Stephen Denning" la pretul de 52,25 lei
Lumea e rotunda. Pericole ascunse pentru economia globala - David M. Smick

Lumea e rotunda. Pericole ascunse pentru economia globala

Autor: David M. Smick
Nr. pagini: 336 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica

Lumea e rotunda a primit in 2009 medalia de aur din partea - Axiom Business Book Awards, fiind considerata cea mai buna carte despre afaceri - internationale. - Lumea e rotunda este o carte esentiala pentru descifrarea unei - lumi in care politica si... detalii carte...

Pret: 52,00 lei
Comanda acum "Lumea e rotunda. Pericole ascunse pentru economia globala - David M. Smick" la pretul de 52,00 lei
Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman - Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler

Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la...

Autor: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler
Nr. pagini: 240 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman - Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler" la pretul de 46,55 lei
Marketing direct 
pe intelesul tuturor - Drayton Bird

Marketing direct pe intelesul tuturor

Autor: Drayton Bird
Nr. pagini: 480 / An aparitie: 2007 / Editura: Editura Publica

Scrisa in 1982, Marketing direct pe intelesul tuturor a ajuns in prezent la a cincea editie si a fost tradusa in 14 limbi. - Pentru multi ani, Marketing direct pe intelesul tuturor s-a bucurat de o reputatie de neegalat, fiind cartea autoritara, iar... detalii carte...

Pret: 68,40 lei
Comanda acum "Marketing direct 
pe intelesul tuturor - Drayton Bird" la pretul de 68,40 lei
Matsushita Leadership - John P. Kotter

Matsushita Leadership

Autor: John P. Kotter
Nr. pagini: 280 / Editura: Editura Publica

Ce avem de nvat de la cel mai remarcabil antreprenor al secolului 20 - Konosuke Matsushita (1894-1989) a fost una dintre cele mai importante surse de inspiratie ale timpului sau. Realizarile sale ca lider, autor, educator, filantrop si inovator al... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Matsushita Leadership - John P. Kotter" la pretul de 46,55 lei
Metode de publicitate testate - John Caples

Metode de publicitate testate

Autor: John Caples
Nr. pagini: 391 / An aparitie: 2008 / Editura: Editura Publica

Iata "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuita si actualizata pentru a reflecta piata competitiva din prezent! - Aceasta a cincea editie a cartii pastreaza claritatea, analiza impartiala, experienta testata de-a lungul timpului... detalii carte...

Pret: 51,30 lei
Comanda acum "Metode de publicitate testate - John Caples" la pretul de 51,30 lei
Metode euristice simple pentru decizii inteligente - Gerd Gigerenzer, Peter Todd, The ABC Research Group

Metode euristice simple pentru decizii inteligente

Autor: Gerd Gigerenzer, Peter Todd, The ABC Research Group
Nr. pagini: 616 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

La scrierea acestei carti au participat cercetatori din domenii diferite care de regula nu interactioneaza: psihologie, matematica, informatica, economie si biologie evolutionista. Iar rezultatul acestei colaborari, pe cat de paradoxale, pe atat de... detalii carte...

Pret: 56,00 lei
Comanda acum "Metode euristice simple pentru decizii inteligente - Gerd Gigerenzer, Peter Todd, The ABC Research Group" la pretul de 56,00 lei
Netocratia. Noua elita a puterii si viata dupa capitalism - Alexander Bard, Jan Soderqvist

Netocratia. Noua elita a puterii si viata dupa capitalism

Autor: Alexander Bard, Jan Soderqvist
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Internetul a fost proclamat drept un fenomen absolut descentralizat, situat dincolo de controlul indivizilor, corporatiilor sau guvernelor. - In Netocratia, Bard si Sderqvist afirma ca societatea transparenta si non-ierarhizata visata de pionierii... detalii carte...

Pret: 47,00 lei
Comanda acum "Netocratia. Noua elita a puterii si viata dupa capitalism - Alexander Bard, Jan Soderqvist" la pretul de 47,00 lei
Noi-gandim - Inovatie de masa, nu productie de masa - Charles Leadbeater

Noi-gandim - Inovatie de masa, nu productie de masa

Autor: Charles Leadbeater
Nr. pagini: 287 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Noi-gandim trateaza conflictul dintre colaborarea masiva, care i-a cucerit pe toti cei conectati la internet, si tentativele de ingradire a colaborarii. - E una dintre luptele timpului nostru si are loc la toate nivelurile, punand in discutie... detalii carte...

Pret: 47,00 lei
Comanda acum "Noi-gandim - Inovatie de masa, nu productie de masa - Charles Leadbeater" la pretul de 47,00 lei
Noile reguli de marketing si PR - David Meerman Scott

Noile reguli de marketing si PR

Autor: David Meerman Scott
Nr. pagini: 448 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing viral - Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Noile reguli de marketing si PR - David Meerman Scott" la pretul de 52,25 lei